ja jeg å, når jeg husker at det gårDet er det, ser nesten alltid på det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja jeg å, når jeg husker at det gårDet er det, ser nesten alltid på det.
Sånn sett er jeg glad jeg bor der jeg bor![]()
Bor i en mindre bygd. Boligprisene stiger en del nå med tanke på mye innflytting, men ikke gale. Vår enebolig i rekke med 130kvm i bruksareal kostet oss 2.2 (takst var 2.3)Er det ikke så dyrt der du bor?
oi går det fortsatt ?![]()
Så lenge dere blir fornøyd er det nok verdt detHehe ja. det kan du si. Er mye for et oppussingprosjektMen sånn er priser i store byer
![]()
Jeg elsker sånne program![]()
Nei, det var ikke så illeBor i en mindre bygd. Boligprisene stiger en del nå med tanke på mye innflytting, men ikke gale. Vår enebolig i rekke med 130kvm i bruksareal kostet oss 2.2 (takst var 2.3)
I fjor sommer fikk jeg helt dilla på "Poirot"Det er helt greit når det ikke er noe annet å se på, men ikke førstevalget mitt![]()
Det har jeg aldri orket å se, synes det er helt grusomtI fjor sommer fikk jeg helt dilla på "Poirot"![]()
Om du kjøper likt i nabobyen må du nok opp i hvertfall 2.7 ++Nei, det var ikke så ille
Var helt hekta i omtrent en måned, også ble jeg drittlei og har ikke sett på sidenDet har jeg aldri orket å se, synes det er helt grusomt
Haha såpass ja. Merkelig det derVar helt hekta i omtrent en måned, også ble jeg drittlei og har ikke sett på siden![]()
Tror man må bla tilbake på pchvordan kan man finne original posten på pc ? på appen kan du trykke view original, men på pc må du bla tilbake ?
Hva skal du se på netflix?Tror jeg finner senga og litt netflix nå. Natta alle![]()
så teit da :OTror man må bla tilbake på pc
Vampire diariesHva skal du se på netflix?
Sov godt![]()
Det er det. Mulig jeg tar feil da, men jeg har hvertfall ikke funnet noen annen metodeså teit da :O