Flytter til Arna i løpet av sommeren![]()
Åja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flytter til Arna i løpet av sommeren![]()
Er litt styr. Håper jeg bare teller nå i begynnelsen og at jeg etterhvert kan ta ting mer på øyemålPrøvde å telle kalorier jeg og i starten, men gav opp.
Var for mye styr for meg![]()
Ja jeg er glad det ikke er mer jeg bør ned.. Men har gått ned 14 før, så bør gå ;-)Da har jeg mer enn deg.. Men går så tregt her..
I starten av svangerskapet levde jeg på sånne sure smilefjes i skumBlir jo avhengig![]()
Ja , ikke sant. Er 20 år siden i år faktisk.HahahahaUtrolig bra
![]()
Ja, men jeg har psoc å slite veldig med å gå ned dessverre.Ja jeg er glad det ikke er mer jeg bør ned.. Men har gått ned 14 før, så bør gå ;-)
Har du endret kosten og sånn da?
De er så gode! Men finner de ingen plass herI starten av svangerskapet levde jeg på sånne sure smilefjes i skum![]()
Ikke ved øyrane nei, lengre oppi streetenÅjaTil noe større da?
Ved øyrane torg ?
![]()
Will doDu får gi en lyd om du er innom![]()
Har da lest litt altsåHehe, så blitt gjort lite i dag?
Her måtte vi kjøre rundt og leiteDe er så gode! Men finner de ingen plass her![]()
Ikke ved øyrane nei, lengre oppi streetenBygger leilighet i en firmannsbolig
![]()
Ja, da kan det jo hendeWill doHar en kusine som bor der og studerer så skal ikke se bort i fra det
![]()
Har da lest litt altså
Men ikke så mye jeg burde ha gjort :-o
JaOh, så gøy daHelt nytt da?
Mhm, det gjør jegSatse på det ikke er så lenge jeg er i stillingen før jeg er hjemme med en til da
![]()
Ja, ble irritert jeg nå!!!![]()
Den har vi på kjøpesenteret, men aldri vært innom. For mange fristelserHer måtte vi kjøre rundt og leitefikk akutt lyst på de en søndag kveld
men de selger de på Godteland, en butikk på senteret her.
JaGleder oss! Håper det er ferdig før babyen kommer
men vi må nok bo her i starten
![]()
Du får gå innom på lørdagDen har vi på kjøpesenteret, men aldri vært innom. For mange fristelser![]()
MhmJa det krysser vi fingrene for
Haha så så det er ikke bra å hisse seg opp![]()