Skravletråd :)

Ja jeg er fornøyd.

Og så har jeg kutta ut pasta, ris, hvetemel (som i pannekaker, vafler og brød).

Spiser mye ren mat og salat og grsaker.

Ja stemmer det, du er krigleder du.
Mange som går ned mye da?
Har du lagt om kosten?
Flink du er :)

Er en del med gode vekttap der ja :)
Prøver ut Roede metoden med å telle kalorier, men kunne spise av alt. Også drikker jeg mer vann og trener mer :)

Må ha litt både fredag og lørdag jeg :p hehe
Hehe :P Prøver å gå ned litt, så må begrense meg til en dag. Men hadde ikke vekt vært et problem hadde jeg sikkert spist daglig :P

Ja, det er i grunn greit være ferdig så tidlig. Er ikke det på mine faste vakter på turnus da, men pga. det er en ekstravakt så er det før.

Fader nå kom eksperten på banen her...Det bilde kan du ikke male i kveld..bla bla bla...Treverket måtte tørke...!!:S Vasket det av i sted skjønner du...Var så drittent...Jaja, vil jo ha bra resultat...men var så klar i kveld:P

Du får nyte disse ekstravaktene nå da før du skal tilbake i din turnus :)

Haha det er så typisk at man ikke får gjort det når man er så klar for å gjøre det :P Men det beste er å høre på ekspertene slik at det blir bra :D

Hehe :p Prøver å gå ned litt, så må begrense meg til en dag. Men hadde ikke vekt vært et problem hadde jeg sikkert spist daglig :p
Ja, prøver i perioder å droppe det :p men det går aldri ;)

Du får nyte disse ekstravaktene nå da før du skal tilbake i din turnus :)

Haha det er så typisk at man ikke får gjort det når man er så klar for å gjøre det :p Men det beste er å høre på ekspertene slik at det blir bra :D

Mhm, det gjør jeg;) Satse på det ikke er så lenge jeg er i stillingen før jeg er hjemme med en til da:D

Ja, ble irritert jeg nå!!!:P

Byen mellom de syv fjell :) Nå bader byen i sol om dagen :D
Så herlig! Var der noen ganger i forbindelse med den forrige jobben min og forelsket meg i byen :)

Back
Topp