Ja det er detHelt sikkert. Har sett det på nettet, men prisene har jo vært helt syke!!![]()
Faren min ville at snuppa skulle ha jeep! Jaja var ikke super fornøyd med atv'en engang men går greit for snuppa liker den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er detHelt sikkert. Har sett det på nettet, men prisene har jo vært helt syke!!![]()
Er nok det ja ;-) spørs hva man vil ha da selvsagt
Mario er virkelig gøy og har savnet det og wii fit!
Såpass ja.Vi satser på egen leilighet vi til foreldrene til mannen
De har jo ca en dags reise med bil, fly mellomlanding og fly igjen før vi kan hente dem her eventuelt
Og med å måtte søke visum + + + blir de ikke her en helg da![]()
Å det er kjedelig med slike naboer!Nei, til de der går det ikke an å si noe dessverre.
Hehe, viktigste er jo at den faller i smak hos de søte småJa det er det
Faren min ville at snuppa skulle ha jeep! Jaja var ikke super fornøyd med atv'en engang men går greit for snuppa liker den![]()
Den var tøff. Er den kjøpt da?De koster vel rundt 3000 tror jeg..
Kengubarnet har en sånn her
![]()
Det er det absolutt, men må bare olde ut.Å det er kjedelig med slike naboer!
Her har ikke mannen så mye av de store tingene mens fordi det ikke er plassJada. Tredemølle,en liten benk man kan trene vekter, ab circle pro og steppemaskin ++ noe annet smått.
Mannen trener masse han, men mest ute.
Og jeg, hmm...må ta meg sammen![]()
Den er kjøpt på toys r us, kjøpte den på salg.. Den var dyr nok da. Han fikk den i bursdagsgave og hadde ønsket seg den i flere år, han var sååå fornøydDen var tøff. Er den kjøpt da?
Rockering er ikke dumt. Jeg hadde det, men gav den vekkHer har ikke mannen så mye av de store tingene mens fordi det ikke er plassmen han vil ha benk og slike ting da :-o mannen liker mest å trene inne!
Jeg har "kun" treningsball og rokkering som det ikke er plass til her typisk nok, men når vi flytter er det plass igjen :-D
Ja er det :-D håper snuppa vil syns det også ;-) hun vil nok ihvertfall like peach siden hun nå har blitt forelsket i prinsesserMario er knallgøy ja![]()
Å det er morsomt! :-DNå fikk jeg skikkelig lyst å spille mario gitt!! Mariocart, oohh...minner![]()
Åhh, så stas da!! Kjempe tøff.Den er kjøpt på toys r us, kjøpte den på salg.. Den var dyr nok da. Han fikk den i bursdagsgave og hadde ønsket seg den i flere år, han var sååå fornøyd
Egypt ;-) så tar litt tid å komme seg hit ;-)Såpass ja.
Nei, en del lengerHvor er mannen fra?
Nettopp ;-)Hehe, viktigste er jo at den faller i smak hos de søte små![]()
Å det er morsomt! :-D
Dere må få tak i slike ting snart ;-) gutten din kommer nok til å elske det ;-)
Å peach hadde jeg glemt faktisk, husker jeg var henne på den gamle nintendoen minJa er det :-D håper snuppa vil syns det også ;-) hun vil nok ihvertfall like peach siden hun nå har blitt forelsket i prinsesser![]()
Ja må nesten bare det da, eventuelt glede seg til enten dere flytter eller demDet er det absolutt, men må bare olde ut.![]()
JA, det kan man trygt siEgypt ;-) så tar litt tid å komme seg hit ;-)
Hehe, ja han må vel få det. Det finner du nok på bilbutikkerÅhh, så stas da!! Kjempe tøff.
Guttungen må få noe tilsvarende til vår/sommer.må prøve få tak i bmw.