Skravletråd :)

Helt sikkert. Har sett det på nettet, men prisene har jo vært helt syke!!:P
Ja det er det :-P
Faren min ville at snuppa skulle ha jeep! Jaja var ikke super fornøyd med atv'en engang men går greit for snuppa liker den :-P

Vi satser på egen leilighet vi til foreldrene til mannen :p
De har jo ca en dags reise med bil, fly mellomlanding og fly igjen før vi kan hente dem her eventuelt :p
Og med å måtte søke visum + + + blir de ikke her en helg da :p
Såpass ja.
Nei, en del lenger;) Hvor er mannen fra?

Jada. Tredemølle,en liten benk man kan trene vekter, ab circle pro og steppemaskin ++ noe annet smått.
Mannen trener masse han, men mest ute.
Og jeg, hmm...må ta meg sammen:P
Her har ikke mannen så mye av de store tingene mens fordi det ikke er plass :-P men han vil ha benk og slike ting da :-o mannen liker mest å trene inne!
Jeg har "kun" treningsball og rokkering som det ikke er plass til her typisk nok, men når vi flytter er det plass igjen :-D

Her har ikke mannen så mye av de store tingene mens fordi det ikke er plass :p men han vil ha benk og slike ting da :-o mannen liker mest å trene inne!
Jeg har "kun" treningsball og rokkering som det ikke er plass til her typisk nok, men når vi flytter er det plass igjen :-D
Rockering er ikke dumt. Jeg hadde det, men gav den vekk:P
Jeg burde jo bruke møllen min om ikke annet. Eller så bør den strengt tatt selges. Får noen tusen for den.

Den er kjøpt på toys r us, kjøpte den på salg.. Den var dyr nok da. Han fikk den i bursdagsgave og hadde ønsket seg den i flere år, han var sååå fornøyd
Åhh, så stas da!! Kjempe tøff.
Guttungen må få noe tilsvarende til vår/sommer. :D må prøve få tak i bmw.

Å det er morsomt! :-D
Dere må få tak i slike ting snart ;-) gutten din kommer nok til å elske det ;-)

Det vil jeg tro ja. Er en stund til enda da:P Hehe.
Storebror(bonus) spiller en del da, men han liker ikke mario:P haha
Jeg spør om ikke vi kan spille det for han likte det før. Da ser han bare dumt på meg og rister på hode:P

Back
Topp