Skravletråd :)

Nå spør du faktisk godt. Litt usikker...Er et lite bad der nede. Lite soverom/gjesterom. Stue med kinoen. Og et rom til som står ganske halvferdig. Der var det kjøkken før da. Var jo 3 leiligheter her i huset vi kjøpte. Så når vi kjøpte var det 3 bad og 3 kjøkken, haha. Men kjelleren med gang utenfor også. Er nok 50kvd iallefall.
Ja da er den såpass stor ;-)
Greit med flere bad da om ikke annet :-P
Hva er planene for gamle kjøkkenet i kjelleren? ;-)

Haha! Selvsagt lo han da ;-) var nok kjempe morsomt ;-)
Morsomt med noen litt store leker da ;-) Her har snuppa elektrisk atv i boden, rosa og lilla :p fikk av min søster når hun ble to år :p glad det ikke er noe som normalt brukes inne :p

Åhh, så gøy da! Noe sånt vil jeg ha til guttungen og. Får se til vår og sommeren. De selger noen greie på coopobs. Hvit mercedes. Spørs om mannen godtar det. Bmw for alle penga vettu:P

Ja da er den såpass stor ;-)
Greit med flere bad da om ikke annet :p
Hva er planene for gamle kjøkkenet i kjelleren? ;-)

Det er allerede begynt å bli revet. Så er sånn halveis. Skal bare få det helt vekk og innrede der nede. Trepanel over alt. Male hvitt. Kinoen skal jo være der. Så skal bare være kjellerstue liksom:) Og gjesterom ved besøk.

Og jo, pcen kan kobles opp:P hehe

Frustrende å vente altså:(
Haha det er en ting som blir uaktuelt her ihvertfall :-P
Har sagt at en gang i framtiden skal han få treningsrom/roterom :-P der kunne han fått lov til å gå noe sånt men da måtte han ha lydisolert :-P og hvis vi kjører hus med "kun" de rommene vi trenger på utgår rommet hans :-P

Haha det er en ting som blir uaktuelt her ihvertfall :p
Har sagt at en gang i framtiden skal han få treningsrom/roterom :p der kunne han fått lov til å gå noe sånt men da måtte han ha lydisolert :p og hvis vi kjører hus med "kun" de rommene vi trenger på utgår rommet hans :p

Hehe, var skeptisk selv. Men blir noen kompromiss da vettu. Han vil ha det og jeg det..hehe...Men vi er stortsett enige da. Veldig glad for kinoen nå da. Koser oss mye der nede. Og blekkulf er jo kulere på den skjermen enn en liten tv;)

Treningsrom er ikke dumt. Vi har noen apparater her hjemme. Bare synd de støver ned..:P

Min jobber med IT, derfor hadde kke en data til 2500 holdt, han har pc i 15-20000 kr klassen
Nei det hadde nok blitt litt for lite da ja ;-)

Forresten mannen så på en data med touch skjerm her igår :-P
Han likte ikke at jeg sa at det blir fryktelig irriterende på sommeren med fluer :-P siste jobben min hadde nemlig det med en gang jeg begynte der og disse fluene ødela konsentrasjonen min når de landet på skjermen, ikke kunne jeg slå til dem heller for da kunne jeg plutselig ha beveget meg helt vekk ifra der jeg var :-P

Okei, bedre det enn asus sitt. Makan til møkk. Skulle liksom ha et så var det løp og kjøp uten å tenke seg om. 5000 ut vindu:P
Det er noen år siden nå da. Mulig de er blitt bedre og...

Åhh, hva spiller du på wii da?
Oi såpass mye ja! :-o
Ville også ha et for å ha et her, men det var bruk og kast det! Kostet under tusen kr også da :-P

Har Wii fit, activ, x antall Mario spill og slike ting ;-) Gleder meg til å få med meg snuppa på Mario party :-D
Må nok også få litt flere spill til den ;-)

Den var ute, antar den egentlig ville inn igjen.. Blir sprøv av den hunden der, hver morgen står den og gneldrer.
Går ikke ann å si noe da?
Vet at jeg selv fort blir gretten hvis jeg blir vekt av slike ting

Åhh, så gøy da! Noe sånt vil jeg ha til guttungen og. Får se til vår og sommeren. De selger noen greie på coopobs. Hvit mercedes. Spørs om mannen godtar det. Bmw for alle penga vettu:P
Får garantert tak i Bmw altså :-P

Det er allerede begynt å bli revet. Så er sånn halveis. Skal bare få det helt vekk og innrede der nede. Trepanel over alt. Male hvitt. Kinoen skal jo være der. Så skal bare være kjellerstue liksom:) Og gjesterom ved besøk.
Praktisk det da :-D

Oi såpass mye ja! :-o
Ville også ha et for å ha et her, men det var bruk og kast det! Kostet under tusen kr også da :p

Har Wii fit, activ, x antall Mario spill og slike ting ;-) Gleder meg til å få med meg snuppa på Mario party :-D
Må nok også få litt flere spill til den ;-)

Mhm, var en del. De er gjerne billigere nå, aner ikke...

Mario er jo super gøy!!!:D

Hehe, var skeptisk selv. Men blir noen kompromiss da vettu. Han vil ha det og jeg det..hehe...Men vi er stortsett enige da. Veldig glad for kinoen nå da. Koser oss mye der nede. Og blekkulf er jo kulere på den skjermen enn en liten tv;)

Treningsrom er ikke dumt. Vi har noen apparater her hjemme. Bare synd de støver ned..:P
Har man plassen så hvorfor ikke ;-)
Her støver ikke treningsapparatene ned ihvertfall :-P mannen er flink til å bruke dem ;-) og jeg hater å se de :-P

Har man plassen så hvorfor ikke ;-)
Her støver ikke treningsapparatene ned ihvertfall :p mannen er flink til å bruke dem ;-) og jeg hater å se de :p

Jada. Tredemølle,en liten benk man kan trene vekter, ab circle pro og steppemaskin ++ noe annet smått.
Mannen trener masse han, men mest ute.
Og jeg, hmm...må ta meg sammen:P

Jada, blir en del besøk med all min familie 9t unna;)
Vi satser på egen leilighet vi til foreldrene til mannen :-P
De har jo ca en dags reise med bil, fly mellomlanding og fly igjen før vi kan hente dem her eventuelt :-P
Og med å måtte søke visum + + + blir de ikke her en helg da :-P

Back
Topp