Skravletråd :)

Hehe, blir som her det da. Min laptop er vel nesten ikke 3000kr engang. Fikk den på salg da..Hans koster over 15000:P
Syns egentlig en data til rundt 2500 er nok, slik som min Toshiba :-P 3 år gammel men trenger en liten opprydding nå :-P
Syns det er altfor dyrt jeg :-o
Men vi har en nabo som har fryktelig lite å gjøre for tiden og som egentlig driver med data reprasjoner så vi får se hva han sier idag, hvis det ikke er håp så kan det hende jeg enten får mannen med på billig data eller nettbrett siden bruken hans går mer på å se på fotball når han ikke kan spille på den :-P
Og jeg liker ikke disse fotball spillene så helt greit hvis han ikke får spilt :-P

Huff herregud. Det går jo ikke an! Skjønner godt det var siste gang ja:P

Hehe, sikkert smart;) Han rev ikke ned noe denne gangen da iallefall:P
Ja bare tull der! Gamle inngrodde fysioterapeuter som ikke har åpnet en bok siden skolen! Er ihvertfall veldig sikker på det! Spesielt etter at min far kom til noen i Lillehammer og han sa det var som natt og dag ;-)

Så bra han ikke rev ned noe da :-P
Når vi er på hypermat så har de sånne biler og det er veldig kjekt egentlig :-P

Hehe:D Dere kan heller ta kjelleren:P Jeg skal være snill med leia, haha
Haha hvor stor er den da? :-P og pass på så det ikke går ann å koble dataen på dette kino anlegget deres for da hadde det blitt mye fotball :-P

Huff nei venter på svar på leilighet fortsatt burde vite noe på mandag men hater å vente!

Syns egentlig en data til rundt 2500 er nok, slik som min Toshiba :p 3 år gammel men trenger en liten opprydding nå :p
Men vi har en nabo som har fryktelig lite å gjøre for tiden og som egentlig driver med data reprasjoner så vi får se hva han sier idag, hvis det ikke er håp så kan det hende jeg enten får mannen med på billig data eller nettbrett siden bruken hans går mer på å se på fotball når han ikke kan spille på den :p
Og jeg liker ikke disse fotball spillene så helt greit hvis han ikke får spilt :p
Det kommer jo helt an på hva man bruker dataen til, en pc til 5000 kr hadde ikke vært nok for mannen min , men for meg duger det helt fint.

Syns egentlig en data til rundt 2500 er nok, slik som min Toshiba :p 3 år gammel men trenger en liten opprydding nå :p
Men vi har en nabo som har fryktelig lite å gjøre for tiden og som egentlig driver med data reprasjoner så vi får se hva han sier idag, hvis det ikke er håp så kan det hende jeg enten får mannen med på billig data eller nettbrett siden bruken hans går mer på å se på fotball når han ikke kan spille på den :p
Og jeg liker ikke disse fotball spillene så helt greit hvis han ikke får spilt :p

Helt enig med deg. Jeg har en asus. Verdien på den er maks 4000kr tror jeg, men fikk den nedsatt på salg..Yayy. Mer enn bra nok for mitt bruk iallefall.

Haha, fotballspill fysj:P Ikke det at min er noe bedre, han spiller noe han og. Er ikke fotball det går i her da.
Håper den kan repareres billig da.
Jeg har også et nettbrett, men det liker jeg i grunn dårlig. Angrer på det og at jeg ikke valgte ipad. Har nettbrett fra asus også. Syns den er drit dårlig.

Ja bare tull der! Gamle inngrodde fysioterapeuter som ikke har åpnet en bok siden skolen! Er ihvertfall veldig sikker på det! Spesielt etter at min far kom til noen i Lillehammer og han sa det var som natt og dag ;-)

Så bra han ikke rev ned noe da :p
Når vi er på hypermat så har de sånne biler og det er veldig kjekt egentlig :p

Jeeez, ikke bra!
Ja, hehe. Fornøyd med det. Sist var det flere munnskyllevann som gikk i gulvet haha.. Han bare lo;)
De er helt geniale.Bruker de når vi er på kjøpesenter.
Han fikk tilsvarende til jul, uten de kurvene bak da selvsagt:P Little tikes. Tar litt plass.

Det kommer jo helt an på hva man bruker dataen til, en pc til 5000 kr hadde ikke vært nok for mannen min , men for meg duger det helt fint.
Ja ikke sant, mannen vil spille PES på den egentlig og da er det et idiotisk krav om grafikken :-P må være enten nvidia eller ati og da ble prisen fort mye dyrere :-P jeg bruker min til ca 2500 til alt utenom slike spill og føler ikke at jeg trenger en dyrere data egentlig :-o

Haha hvor stor er den da? :p og pass på så det ikke går ann å koble dataen på dette kino anlegget deres for da hadde det blitt mye fotball :p

Huff nei venter på svar på leilighet fortsatt burde vite noe på mandag men hater å vente!

Nå spør du faktisk godt. Litt usikker...Er et lite bad der nede. Lite soverom/gjesterom. Stue med kinoen. Og et rom til som står ganske halvferdig. Der var det kjøkken før da. Var jo 3 leiligheter her i huset vi kjøpte. Så når vi kjøpte var det 3 bad og 3 kjøkken, haha. Men kjelleren med gang utenfor også. Er nok 50kvd iallefall.

Helt enig med deg. Jeg har en asus. Verdien på den er maks 4000kr tror jeg, men fikk den nedsatt på salg..Yayy. Mer enn bra nok for mitt bruk iallefall.

Haha, fotballspill fysj:P Ikke det at min er noe bedre, han spiller noe han og. Er ikke fotball det går i her da.
Håper den kan repareres billig da.
Jeg har også et nettbrett, men det liker jeg i grunn dårlig. Angrer på det og at jeg ikke valgte ipad. Har nettbrett fra asus også. Syns den er drit dårlig.
Blir det nettbrett så blir det nok samsung vil jeg tro ;-)
Men vet det nettbrettet skal være bra da ;-)

Idiotiske spill altså :-P skjønner ikke hva som er vitsen jeg, altså likte å spille før men har jo ikke tid til slike ting nå uansett dessuten får vi snart Wii'en min tilbake så mange fine spill der :-P

Haha hvor stor er den da? :p og pass på så det ikke går ann å koble dataen på dette kino anlegget deres for da hadde det blitt mye fotball :p

Og jo, pcen kan kobles opp:P hehe

Frustrende å vente altså:(

Ja ikke sant, mannen vil spille PES på den egentlig og da er det et idiotisk krav om grafikken :p må være enten nvidia eller ati og da ble prisen fort mye dyrere :p jeg bruker min til ca 2500 til alt utenom slike spill og føler ikke at jeg trenger en dyrere data egentlig :-o
Min jobber med IT, derfor hadde kke en data til 2500 holdt, han har pc i 15-20000 kr klassen

Blir det nettbrett så blir det nok samsung vil jeg tro ;-)
Men vet det nettbrettet skal være bra da ;-)

Idiotiske spill altså :p skjønner ikke hva som er vitsen jeg, altså likte å spille før men har jo ikke tid til slike ting nå uansett dessuten får vi snart Wii'en min tilbake så mange fine spill der :p

Okei, bedre det enn asus sitt. Makan til møkk. Skulle liksom ha et så var det løp og kjøp uten å tenke seg om. 5000 ut vindu:P
Det er noen år siden nå da. Mulig de er blitt bedre og...

Åhh, hva spiller du på wii da?

Å det er kjedelig! Er da man får lyst til å ringe naboen for å be de gå ut med hunden sin eventuelt passe på at den holder seg stille såpass tidlig!
Den var ute, antar den egentlig ville inn igjen.. Blir sprøv av den hunden der, hver morgen står den og gneldrer.

Okei, bedre det enn asus sitt. Makan til møkk. Skulle liksom ha et så var det løp og kjøp uten å tenke seg om. 5000 ut vindu:p
Det er noen år siden nå da. Mulig de er blitt bedre og...

Åhh, hva spiller du på wii da?
Asus skal jo være veldig bra, så de har nok blitt bedre da om ditt er dårlig

Jeeez, ikke bra!
Ja, hehe. Fornøyd med det. Sist var det flere munnskyllevann som gikk i gulvet haha.. Han bare lo;)
De er helt geniale.Bruker de når vi er på kjøpesenter.
Han fikk tilsvarende til jul, uten de kurvene bak da selvsagt:P Little tikes. Tar litt plass.
Haha! Selvsagt lo han da ;-) var nok kjempe morsomt ;-)
Morsomt med noen litt store leker da ;-) Her har snuppa elektrisk atv i boden, rosa og lilla :-P fikk av min søster når hun ble to år :-P glad det ikke er noe som normalt brukes inne :-P

Back
Topp