Hurra for detÅåå dette har vært en fin dagslitsom, men bra
veldig godt humør
![]()
Gjort noe spennende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for detÅåå dette har vært en fin dagslitsom, men bra
veldig godt humør
![]()
Hva har du gjort på?Ååå dette har vært en fin dagslitsom, men bra
veldig godt humør
![]()
Det er jo det som er så bra! At han er så rarNeinei.. Det teitet blikket hans og brillene.. Hahaha![]()
Hehe...håper det går bedre enn fryktetStygt redd for det jaHar heldigvis fri onsdag da, så gjelder bare å holde ut dagen i morgen
![]()
Var det jeg også trodde?!BV er jo livet![]()
Håper jeg også. Får jo uansett slappet av litt når man ligger i senga daHehe...håper det går bedre enn fryktet![]()
Haha..enigNeinei.. Det teitet blikket hans og brillene.. Hahaha![]()
Finnes ikke tvilVar det jeg også trodde?!![]()
Jada, hvile får du i det minsteHåper jeg også. Får jo uansett slappet av litt når man ligger i senga da![]()
Haha. Jeg satte sammen en kommode her i sommer.. Det ligger fortsatt en løs del her, jeg skulle overraske samboeren og endte opp med å sette feil låsemutter et sted og fikk den ikke ut igjen.. Tror jeg stappet en stor inn i et lite hullKjempevanskelig, men ufattelig gøy![]()
Det går nok fint tenker jegJada, hvile får du i det minste![]()
Gardiner er svært undervurderte samtalepartnereHaha..enig
Han står jo alltid å snakker med en gardin![]()
Ikke sant, klarer meg på 100% dagtid det gjør jeg. Men tjener riktignok bedre på tileggene daja da er det jo bare å gå etter det med tiden
![]()
Du har vel hørt om verdens sterkeste bamse? ;-) eller bamse som jeg syn er mye lettere å si![]()
Ikke lurtHaha. Jeg satte sammen en kommode her i sommer.. Det ligger fortsatt en løs del her, jeg skulle overraske samboeren og endte opp med å sette feil låsemutter et sted og fikk den ikke ut igjen.. Tror jeg stappet en stor inn i et lite hull![]()
Ja er det!!! Og vi skal ha bedre nett der så han kan se de på dataen sin![]()
Nei da,det er jo så lettÅ montere IKEA-møbler må være noe av det vanskeligste jeg kan gjøre tror jeg... Ser på meg som greit handy, men IKEA slår meg ut![]()
Nei,for det går jo ikkeNei, det kan jeg ikke forestille meg?!![]()
Får satse på detDet går nok fint tenker jeg![]()