Deiligjeg skal snart på møte, så håper jeg å å trent litt i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deiligjeg skal snart på møte, så håper jeg å å trent litt i kveld
Ikea er ikke en plass man drar om man er stressa. Der må man være tålmodigI <3 IKEA... så lenge man ikke drar med moren min, stressa hodeløs dame som kjefter på alle og en hver![]()
Lysere tider i møte hjelper garantertJeg var ikke så ille sist så var ikke forberedt på dettemen men jeg tenker at nå blir det nok bedre og så kommer våren og det hjelper nok på
![]()
Er sterkere tilbake i kveld jeg ogsåKanskje litt senere i kveld![]()
Ingenting, for jeg sitter på jobbHva er middagen i dag da?![]()
Her har vi hjemmelagde minipizza![]()
Du er tydeligvis smartere enn du trorTakk :-D hadde ikke trodd det for å si det sånn ;-) følte den siste ikke var så bra egentlig![]()
Yeeii, så deiligSlapp da å bære henne men ble tungt for det![]()
Nå skal jeg kose meg på shopping ALENE!![]()
Flott, da skal jeg se om jeg rekker innom etter jobbI morgen tenker jeg passer veldig bra
Hva trener du?Endelig kommet hjem fra en travel dag ! 5 min på sofaen før middag og trening ! Hvordan er kvelden deres ?
Så du fant oss til slutt?!Jasså ja, så det er her dere legger ned alle innleggeneHarbakkuratbkommet hjem fra Ikea og shopping med mamma. Nå skal jeg gå løs på roterommet i andre etasje. Kanskje.. Hvis jeg orker å reise meg
![]()
Lysere tider i møte hjelper garantert![]()
Nei, helt sant! Men mamma har en tendens til å miste hue så fort hun kommer inn dørene.. Spesielt om hun vet hva hun skal ha og de ikke har detIkea er ikke en plass man drar om man er stressa. Der må man være tålmodig![]()
HahahahaNei, helt sant! Men mamma har en tendens til å miste hue så fort hun kommer inn dørene.. Spesielt om hun vet hva hun skal ha og de ikke har det![]()
Skal trene bein og rygg i dagHva trener du?
Jeg sitter på jobb og må gjøre det noen timer til![]()
Nei ikke i dagEr man litt overalt i dag?![]()
Jeg er virkelig overalt ! Et under at jeg kommer meg rundt egentligEr man litt overalt i dag?![]()
Nei, skjønner jeg godtHahahaha
Uff, da ville jeg ikke vært der sammen med moren din![]()
Kjenner at jeg gleder meg masse selvJa det trur jeg ogog så ser jeg så frem mot vår og sommer for da skjer det så mye moro så det blir bra
![]()
Synes jeg er overalt hele tiden, jegEr man litt overalt i dag?![]()