Skravletråd :)

Ja det er viktigere for meg å få sett frøkna i skoletoget enn å tjene ekstra penger den dagen. Og det er kjipt at jeg ikke får sett henne i borgertoget for da har jeg startet på jobb. Alle mine faste vakter er jo ettermiddag så går glipp av all kosen, de koselige kvelder og middager i høytider... så om mamma skal være barnevakt så blir det til at frøkna sover hos henne og jeg har ikke så mange andre å spørre heller....

Ja:) Kjedelig det der...men men. Er liksom sånn i den sektoren...Jeg har jo flere muligheter for dagtidsarbeid da, så blir nok det på sikt. Om et par år gjerne.

Ja:) Kjedelig det der...men men. Er liksom sånn i den sektoren...Jeg har jo flere muligheter for dagtidsarbeid da, så blir nok det på sikt. Om et par år gjerne.

Ja det er det, og det plaget meg ikke når hu var mindre. Men nå som hu er blitt større så føler jeg på det. Men det er sikkert fordi jeg ikke har noe mann eller noe som hun kan være hjemme med og må sendes til mamma.

Ja det er det, og det plaget meg ikke når hu var mindre. Men nå som hu er blitt større så føler jeg på det. Men det er sikkert fordi jeg ikke har noe mann eller noe som hun kan være hjemme med og må sendes til mamma.

Forstår du kan føle på det. Men hun koser seg nok veldig med din mor da:D
Man må jo tjene penger, så sånn er det jo bare.

Man må det, selv om det hender det ikke er det man helst skulle ha gjort...

Selvsagt. Og itilegg utgjør jo kveldstillegg og lør/søndagstilegg mye av lønnen. Men heldigvis er det noe vi kan klare oss uten. 75%dagtid arbeid er drømmen min;)

Selvsagt. Og itilegg utgjør jo kveldstillegg og lør/søndagstilegg mye av lønnen. Men heldigvis er det noe vi kan klare oss uten. 75%dagtid arbeid er drømmen min;)

Ikke sant, klarer meg på 100% dagtid det gjør jeg. Men tjener riktignok bedre på tileggene da :) ja da er det jo bare å gå etter det med tiden :)

Håpe det ikke tar så lang tid før hun er frisk igjen da. Dakar.
Sofakos gjør nok susen.
Hvor gammel er hun?
Riktig god bedring:)
Takk :) Satser på at hun blir frisk snart, ja :) kjenner litt på det når hun har vært gjemme siden torsdag og alt annet enn kos og det hun vil er feil.. Hehe.

Hun blir 3 år i mai :)

Endelig kommet hjem fra en travel dag ! 5 min på sofaen før middag og trening ! Hvordan er kvelden deres ?

Jasså ja, så det er her dere legger ned alle innleggene ;) Harbakkuratbkommet hjem fra Ikea og shopping med mamma. Nå skal jeg gå løs på roterommet i andre etasje. Kanskje.. Hvis jeg orker å reise meg :P

Jasså ja, så det er her dere legger ned alle innleggene ;) Harbakkuratbkommet hjem fra Ikea og shopping med mamma. Nå skal jeg gå løs på roterommet i andre etasje. Kanskje.. Hvis jeg orker å reise meg :P
I <3 IKEA... så lenge man ikke drar med moren min, stressa hodeløs dame som kjefter på alle og en hver :p

Back
Topp