Hehe ja
Tidligvakt da eller?
Bruker være nok å gjøre på jobb?![]()
Ja er på dagsenteret så der er det mer enn nok å gjøre og jeg kjenner allerede at jeg gruer meg til i morra for jeg vet hva som venter meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja
Tidligvakt da eller?
Bruker være nok å gjøre på jobb?![]()
Ja er på dagsenteret så der er det mer enn nok å gjøre og jeg kjenner allerede at jeg gruer meg til i morra for jeg vet hva som venter meg![]()
Skjønner det når du ikke er helt i slaget...
Jeg har litt lyst å jobbe på dagsenter egentlig.
Jøss, det ligner jo ikke deg![]()
Skjønner jo det.Det er veldig gøy og jeg elsker virkelig jobben min! Men når man vet at dagen blir hard og formen er dritt så gruer jeg meg litt hehemen det å jobbe på dagsenter gjør at man blir kjent med brukerne på en helt annen måte enn i bolig og er en fantastisk måte å jobbe på asså
![]()
Skjønner jo det.
Mhm, det vil jeg tro. Samtidig som jeg liker tanken på kun dagtidarbeid. Møkkalei turnus![]()
Ja det er sine fordeler og ulemper med begge delermen jeg må vel helt klart si at jeg anbefaler på det varmeste å jobbe på dagsenter
![]()
MhmEr veldig populært også. Så da må jeg gjøre et godt intervji gitt
![]()
Men det klarer du nok![]()
Det skjønner jegHmm jeg tar gjerne litt av den følelsen asså![]()
Ja, det burde alle gjøre oftereFryktelig sjeldent jeg unner meg slikt. Burde gjøre det oftere![]()
Ja, det synes jegNei, jeg vetfår prøve å skravle litt igjen
![]()
JodaGjør jo alltid mitt beste
![]()
Får nå se på sikt. Tilttak å søke på ny jobb også![]()
Det skjønner jegslitsomt å føle seg tom hele dagen..
Da krysser vi fingre for detJa det er helt grusomt... men jeg har hørt at 2 trimester er det beste. Og siden jeg har blitt litt bedre så har jeg et håp om at det blir ennå bedre nå fremover![]()
Ja det er det, men det har sine fordeler med å alltid ha fri på 17 mai, i påska, jula og slike dager.
Jeg er jo så heldig at jeg har 1 mai, 17 mai og påska i år. Og hadde det ikke hvert for at jeg er i permisjon da så skulle jeg ha jobba 1 og 2 juledag også.
Og selv om det er gode penger er det litt kjipt når jeg er alene med frøkna og skulle jobbe alle røde dager man kommer over omtrent...
Da krysser vi fingre for det
Jeg har vært veldig heldig i mine svangerskap skjønner jeg.... Ingen plager bortsett fra en mage som var i veien![]()
Ja, helt klart.
Mhm, er liksom det...Man tjener godt på slike dager, men pengene er ikke verdt det. Kosen med å være hjemme med de man er glad i er viktigere.