Skravletråd :)

Har tatt seg opp bra i skravletrådene ser jeg:)

Skjer det noe spennende i dag?
Ja nå er det aktivitet igjen her ;-)

Her studerer jeg og sjekket om jeg hadde fått svar på mine to innleveringer og fikk topp karakter ;-)

Ja nå er det aktivitet igjen her ;-)

Her studerer jeg og sjekket om jeg hadde fått svar på mine to innleveringer og fikk topp karakter ;-)

Gratulerer med toppkarakter:D

Har du lenge igjen til du er ferdig eller?

Skal dere kjøpe valentines gave til mannen? Og hva ?
Jeg bryr meg svært lite om Valentine, og har sagt jeg ikke vil ha noe heller.men han pleier å komme med roser, så jeg burde kanskje finne på noe...:p

Åå jeg er så trøtt, men skal snart på job så da blri det lite soving på meg. .
Møte kl 18 i dag også, gleder meg til å finne senga i kveld

Når er møtet ferdig da?

Her har jeg skaffet meg vikar på trening i dag, så jeg prøver å gjøre mest mulig på dagen. Da gjør det ikke noe om jeg er utslitt i kveld...hehe
Har nettopp montert hylle nr to, så da er det vel lunsj før jeg begynner å rydde

Når er møtet ferdig da?

Her har jeg skaffet meg vikar på trening i dag, så jeg prøver å gjøre mest mulig på dagen. Da gjør det ikke noe om jeg er utslitt i kveld...hehe
Har nettopp montert hylle nr to, så da er det vel lunsj før jeg begynner å rydde
Det aner jeg ikke faktisk.

Huff da:(Hvordan syk eller sympt. har hun?
Lykke til og god bedring
Takk! Hun har et virus.. Hadde visstnok kjempestore mandler, men ikke belegg og crp viste 37.. Så får bare vente til det går over av seg selv :)

Har feber, masse grønn snørr, hoste og en elendig form :/ blir bra med litt sofakos :)

Det må du vel ja;)
Fant du noe du ville ha?
Ja jeg gjorde det ;-)
Syns stelleveska skulle hvert i en annen farge da :-P
Har storksak Elizabeth i rød ifra før så skulle gjerne hatt en i en nøytral farge :-P men Flexi crib hadde også passet bra ;-) kunne snuppa brukt den som hengekøye fram til vi prøver på en nr 2 ;-)
Ellers er det jo mange fine ting for meg som vil ha et barn neste år :-P

Back
Topp