Ja nå er det aktivitet igjen her ;-)Har tatt seg opp bra i skravletrådene ser jeg
Skjer det noe spennende i dag?
Her studerer jeg og sjekket om jeg hadde fått svar på mine to innleveringer og fikk topp karakter ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nå er det aktivitet igjen her ;-)Har tatt seg opp bra i skravletrådene ser jeg
Skjer det noe spennende i dag?
Å da må jeg løpe å se :-DNå er topp 100 februar lagt ut
Det må du vel jaÅ da må jeg løpe å se :-D
Ja nå er det aktivitet igjen her ;-)
Her studerer jeg og sjekket om jeg hadde fått svar på mine to innleveringer og fikk topp karakter ;-)
Jeg bryr meg svært lite om Valentine, og har sagt jeg ikke vil ha noe heller.men han pleier å komme med roser, så jeg burde kanskje finne på noe...Skal dere kjøpe valentines gave til mannen? Og hva ?
Nei, han skal få et hjemmelaget kort og noen lapper med hvorfor jeg elsker han men ingen kjøpegaveSkal dere kjøpe valentines gave til mannen? Og hva ?
Åå jeg er så trøtt, men skal snart på job så da blri det lite soving på meg. .
Møte kl 18 i dag også, gleder meg til å finne senga i kveld
Det aner jeg ikke faktisk.Når er møtet ferdig da?
Her har jeg skaffet meg vikar på trening i dag, så jeg prøver å gjøre mest mulig på dagen. Da gjør det ikke noe om jeg er utslitt i kveld...hehe
Har nettopp montert hylle nr to, så da er det vel lunsj før jeg begynner å rydde
Det aner jeg ikke faktisk.
Takk! Hun har et virus.. Hadde visstnok kjempestore mandler, men ikke belegg og crp viste 37.. Så får bare vente til det går over av seg selvHuff daHvordan syk eller sympt. har hun?
Lykke til og god bedring
TakkLykke til hos legen og god bedring til jenta♡
Blir nok deilig å komme hjem uansett da, og slappe av litt![]()
OkeiNeigår på svangerskaps penger
Håper du våknet opp frisk i dagUsj ikke noe særligHer måm jeg bare være frisk når jeg våkner i morgen...noe annet er uaktuelt!!
God morgen
Planer for dagen?
God morgenØnsker det samme til deg
![]()
Snuppa er på skolen?
Ja jeg gjorde det ;-)Det må du vel ja
Fant du noe du ville ha?
Aner ikke enda! Burde kanskje tenkt mer på det siden jeg ikke reiser på shopping så altfor ofte aleneSkal dere kjøpe valentines gave til mannen? Og hva ?
Forhåpentligvis i november ;-) hvis jeg klarer alle eksamene men virker som om det skal gå bra ;-)Gratulerer med toppkarakter
Har du lenge igjen til du er ferdig eller?