Skravletråd :)

Å det er kjedelig! Glad jeg slipper regninger på noen uker nå ;-)
Deilig å bli ferdig med det da ;-)
Det er det jo :) Januar og mars er egentlig værst her :P

God natt alle søtinger ;)

Kjenner jeg har lyst til å se super bowl, men siden ungen må være hjemme med meg i morgen så får jeg vel heller legge meg :p

Sitter og betaler regninger. Snur meg mot hundene og sier "med de utgiftene her må vi skrenke inn på hundegodisen". Dette er blikket jeg fikk tilbake :p
Å så nydelige!!!
Tibetansk spaniel??

Mhm. Er nå glad for den tven også, selvom det er lite vi følger med på i grunn. Hadde savnet tv om vi plutselig ikke hadde:P
Kan hende du hadde savnet den mindre enn du tror faktisk :-P

Er noen serier jeg liker å se slik som bones eller the big bang theory, men tar for mange mb på nettet her for å se det på nett så savner de litt ;-)

Såpass ja, da er det ikke rart dere kjører inn dit for å handle stort...
Ja ble jo nesten sjokkert over å finne glutenfri mat der :-P og da hadde dem veldig lite utvalg ;-) de har som regel litt av alt men mye blir også utsolgt fort slik som kinakål har de nesten aldri.
Mens igjen i charlottenberg har de jo absolutt alt nesten ;-) så greit å bo nærme der og ha det som nærmeste shopping sted ;-)

Ja ble jo nesten sjokkert over å finne glutenfri mat der :-P og da hadde dem veldig lite utvalg ;-) de har som regel litt av alt men mye blir også utsolgt fort slik som kinakål har de nesten aldri.
Mens igjen i charlottenberg har de jo absolutt alt nesten ;-) så greit å bo nærme der og ha det som nærmeste shopping sted ;-)

Hva noen som går tom for kinakål?? Jeg er vant til at butikker kan gå tomme for enkelte brød og slikt. Men sjelden slike ting som kinakål...
Ikke rart dere handler en annen plass da nei.

Det er det jo :) Januar og mars er egentlig værst her :P
Nå har jeg nettopp betalt siste resten på årsskatten på bilen (nærmest som veiavgift i Norge) betalt forsikring på bilen fram til august :-P
Og div andre ting, heldigvis fikk jeg inn ekstra senger i januar samtidig som mannen fikk grei lønning :-P
Så de nærmeste verste regningene fremover er husleie :-P

Hva noen som går tom for kinakål?? Jeg er vant til at butikker kan gå tomme for enkelte brød og slikt. Men sjelden slike ting som kinakål...
Ikke rart dere handler en annen plass da nei.
Fikk litt sjokk jeg også da ja ;-)

Det verste var vel når de gikk tom for barne shampoo og snuppa måtte bruke min i noen dager :-o blir litt sånn at man krysser fingre for at de har det man trenger den dagen ;-)

Sånn nå skal jeg også legge meg ;-)

Har snakket med en god venn av mannen og meg som kommer ifra Egypt fordi han har jobb intervju på engelsk imorgen og er nærmere to år siden han har snakket engelsk så var litt rusten ;-)
Men nå gikk han endelig å la seg så det skal jeg også ;-) må opp tidlig å få snuppa i barnehagen ;-)

Fikk litt sjokk jeg også da ja ;-)

Det verste var vel når de gikk tom for barne shampoo og snuppa måtte bruke min i noen dager :-o blir litt sånn at man krysser fingre for at de har det man trenger den dagen ;-)

Ja da må man bare håpe de har det man trenger når man kommer dit...

Sånn nå skal jeg også legge meg ;-)

Har snakket med en god venn av mannen og meg som kommer ifra Egypt fordi han har jobb intervju på engelsk imorgen og er nærmere to år siden han har snakket engelsk så var litt rusten ;-)
Men nå gikk han endelig å la seg så det skal jeg også ;-) må opp tidlig å få snuppa i barnehagen ;-)

Ja da var det nok greit å få prata litt engelsk før intervjuet i morgen :) du får sove godt :)

Back
Topp