Det er det joÅ det er kjedelig! Glad jeg slipper regninger på noen uker nå ;-)
Deilig å bli ferdig med det da ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det joÅ det er kjedelig! Glad jeg slipper regninger på noen uker nå ;-)
Deilig å bli ferdig med det da ;-)
Kan ikke akkurat si jeg digger å stå opp 6 om morningen neiJa det er deilig daveldig deilig å sove å da
![]()
Å så nydelige!!!Sitter og betaler regninger. Snur meg mot hundene og sier "med de utgiftene her må vi skrenke inn på hundegodisen". Dette er blikket jeg fikk tilbake![]()
Siden jeg ser noen som endelig har de rosene!
Så lenge snuppa holder seg frisk så jeg får studert så ja ;-)Klare for en ny uke da jenter ?![]()
Kan hende du hadde savnet den mindre enn du tror faktiskMhm. Er nå glad for den tven også, selvom det er lite vi følger med på i grunn. Hadde savnet tv om vi plutselig ikke hadde![]()
Har hvert vanskelig å henge med i dag egentligSer det der![]()
Ja ble jo nesten sjokkert over å finne glutenfri mat derSåpass ja, da er det ikke rart dere kjører inn dit for å handle stort...
Hehe ja tydelig å se det nå ;-)Ny mnd, ser jeg![]()
Ja ble jo nesten sjokkert over å finne glutenfri mat derog da hadde dem veldig lite utvalg ;-) de har som regel litt av alt men mye blir også utsolgt fort slik som kinakål har de nesten aldri.
Mens igjen i charlottenberg har de jo absolutt alt nesten ;-) så greit å bo nærme der og ha det som nærmeste shopping sted ;-)
Nå har jeg nettopp betalt siste resten på årsskatten på bilen (nærmest som veiavgift i Norge) betalt forsikring på bilen fram til augustDet er det joJanuar og mars er egentlig værst her
![]()
Fikk litt sjokk jeg også da ja ;-)Hva noen som går tom for kinakål?? Jeg er vant til at butikker kan gå tomme for enkelte brød og slikt. Men sjelden slike ting som kinakål...
Ikke rart dere handler en annen plass da nei.
Fikk litt sjokk jeg også da ja ;-)
Det verste var vel når de gikk tom for barne shampoo og snuppa måtte bruke min i noen dager :-o blir litt sånn at man krysser fingre for at de har det man trenger den dagen ;-)
Sånn nå skal jeg også legge meg ;-)
Har snakket med en god venn av mannen og meg som kommer ifra Egypt fordi han har jobb intervju på engelsk imorgen og er nærmere to år siden han har snakket engelsk så var litt rusten ;-)
Men nå gikk han endelig å la seg så det skal jeg også ;-) må opp tidlig å få snuppa i barnehagen ;-)
Håper hun får en bedre dag idagTakkskal inn å måle igjen snart, hun sover heldigvis greit
til tross for litt hosting
![]()
Hehe...bånn gass som vanligNy mnd, ser jeg![]()