Ja i perioder hvertfall.. Så blir jeg litt lei..Ebay er jo bare drit artig!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja i perioder hvertfall.. Så blir jeg litt lei..Ebay er jo bare drit artig!!![]()
Haha da får han seg en fin overraskelse i posten snart ;-)
Ahh![]()
Ja, så du vant!! Så gøy!! GratissFår 2 vugger da
?
![]()
Det er diggÅåh...min favoritt![]()
HeheTror Kina grillen får besøk snart
![]()
Jeg har masse som skal komme i posten snartEbay er jo bare drit artig!!![]()
Jobber sent.Hehekom på rester i morra
Vi har vært på 2 tidligere ul. Greit å se at det er liv der før vi sprer den gode nyheten. Hadde en sa i august (ifjor) hvor vi så en tom sekk på tidlig ul.
Har du vært på tidlig ul? Har du noen formening om kjønn? Jeg er så spent!! Vi har en gutt fra før av. Dere da?
Huff da!! Dakar liten.Ååååh, der gikk kveldsplanene til helv... Ungen våknet med feber, igjenblir tur til legen i morgen....
Godt levert?Hva annet enn Adams matkasse finnes? De leverer ikke her.
Jeg leste først tråden om dama på butikken,så kom jeg inn på dette innlegget etterpå å lese silikontruser...Jeg har masse som skal komme i posten snartKlær og masse tester. Fikk silikonrosene mine for noen dager siden og de er helt nydelige
![]()
JaHuff da!! Dakar liten.![]()
Kjipt, god bedringÅåååh, der gikk kveldsplanene til helv... Ungen våknet med feber, igjenblir tur til legen i morgen....
HahaJeg leste først tråden om dama på butikken,så kom jeg inn på dette innlegget etterpå å lese silikontruser...
Det er så vondt å se de små syke... Man har så lyst til å ta vondtene bort. Men kan ikkeJahadde feber fra onsdag kveld til og med natt til lørdag. Vært feberfri siden da, men bleik og litt grinete.. Lille gull<3
Godt levertHva annet enn Adams matkasse finnes? De leverer ikke her.
Det er vel noe ja. TakkGodt levert?