Skravletråd :)

Utsatt det minst hyggelige til slutten av kvelden: Betale regninger og føre inn i regnskapet :(

Ebay er jo bare drit artig!!:D
Jeg har masse som skal komme i posten snart :D Klær og masse tester. Fikk silikonrosene mine for noen dager siden og de er helt nydelige :)

Vi har vært på 2 tidligere ul. Greit å se at det er liv der før vi sprer den gode nyheten. Hadde en sa i august (ifjor) hvor vi så en tom sekk på tidlig ul.
Har du vært på tidlig ul? Har du noen formening om kjønn? Jeg er så spent!! Vi har en gutt fra før av. Dere da?

Hadde en sa i august jeg og:( var på ul i uke 8 bare nå, men har doppler;) ingen formening om kjønn egentlig nei, og vil ikke vite før fødsel:p hihi
Vil bare se at alt er bra med lille jeg:D blir nr for begge her:)

Hva annet enn Adams matkasse finnes? De leverer ikke her.

Ååååh, der gikk kveldsplanene til helv... Ungen våknet med feber, igjen :( blir tur til legen i morgen....

Jeg leste først tråden om dama på butikken,så kom jeg inn på dette innlegget etterpå å lese silikontruser...
Haha :D Neida, ikke bestillt noen truser :)

Ja :( hadde feber fra onsdag kveld til og med natt til lørdag. Vært feberfri siden da, men bleik og litt grinete.. Lille gull<3
Det er så vondt å se de små syke... Man har så lyst til å ta vondtene bort. Men kan ikke :(

Back
Topp