Ikke veldigSå koselig da :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke veldigSå koselig da :-D
Kan jo virke sånnSom dere skravler forresten!! Merker det er ny mnd ja![]()
Har alle glemt nyttårsforsettene sine allerde?![]()
Det er jo leeeenge til25.feb er timen
Hadde noen alvorlige magekramper og ryggsmerter her om dagen. Kom 3 dråper blod og det var det![]()
Så bra da :-D
Ja hjelper mye på å gå ute når det helst ikke er så mange uteren terapi ;-)
Husker med skrekk da vi skulle ha skitur i 3.klasse. Mamma var med som vakt. Jeg var hysterisk redd for å renne i nedoverbakke og det endte med at vi kom ned igjen 2 timer etter bussene hadde kjørt tilbake til skolen. Etter det ga mamma opp på å lære meg å stå på skiHehe oppvokst i Valdres jeg så fikk ikke annet valg
Men langrennskiene mine er på en låve i Valdres og det irriterer meg litt :-o
Vil gjerne ha de nå!
Å??? Er du ikke i form?Med svært god grunn![]()
Prøver å ikke tenke så mye på detDet er jo leeeenge til![]()
Ikke jeg hellerHadde ingen nyttårsforsett jeg![]()
Tja kylling eller lam og okse fileter som er stekt på sånn spyd greier og skjært av i tynne biterKYLLING!!! hahaha![]()
Ikke jeg heller ;-) men noen må ha hatt det og glemt det ;-)Hadde ingen nyttårsforsett jeg![]()
Nei nei, bare godt å slappe av i sofaen når jeg vet det blir en lang og travel ukeÅ??? Er du ikke i form?
Jaja fikk litt fritid da om ikke annet ;-)Ikke veldigmamma var ikke hjemme, så måtte låse meg inn alene
![]()
her blir ikke mannen enig hanmen skal vel finne noe etterhver
når er termin?
Helt enig! Mine minutter ute til butikken idag var herlig selvom det snødde i øynene mine og kunne nesten ikke se noeJa det er detnoe av det beste som fins
![]()
haha ja det kan jeg gå med påFør spaserturer og da![]()
Litt sent å begynne da ;-)Husker med skrekk da vi skulle ha skitur i 3.klasse. Mamma var med som vakt. Jeg var hysterisk redd for å renne i nedoverbakke og det endte med at vi kom ned igjen 2 timer etter bussene hadde kjørt tilbake til skolen. Etter det ga mamma opp på å lære meg å stå på ski![]()
Det er santNei nei, bare godt å slappe av i sofaen når jeg vet det blir en lang og travel uke![]()
Får jo håpe det blir bedre ja. Slitsomt,Da var jeg trøtt, kvalm og spydde gjennom hele svangerskapet og hadde mye halsbrann. Men jeg var ikke i så dårlig form alikevel for da klarte jeg å ha et sosialt liv, holde på i stallen og jobbe 100% og nå er jeg ødelagt etter en dag på jobb. Men men satser på at det blir bedre med tiden![]()
Jepp, var deiligJaja fikk litt fritid da om ikke annet ;-)