Skravletråd :)

Hehe oppvokst i Valdres jeg så fikk ikke annet valg :p
Men langrennskiene mine er på en låve i Valdres og det irriterer meg litt :-o
Vil gjerne ha de nå!
Husker med skrekk da vi skulle ha skitur i 3.klasse. Mamma var med som vakt. Jeg var hysterisk redd for å renne i nedoverbakke og det endte med at vi kom ned igjen 2 timer etter bussene hadde kjørt tilbake til skolen. Etter det ga mamma opp på å lære meg å stå på ski :P

KYLLING!!! hahaha :P
Tja kylling eller lam og okse fileter som er stekt på sånn spyd greier og skjært av i tynne biter :-P

Men finner mye rart, mest farse og det meste er store klumper og etter å ha jobbet på en kebab shappe for noen år siden så er jeg blitt kresen :-P må lage dressingen selv også ;-)

her blir ikke mannen enig han:p men skal vel finne noe etterhver:) når er termin?

Ja ungen får jo et navn til slutt ;) Termin er i midten av august ca:) Skal på UL på torsdag, vi ønsker å finne ut kjønn tidelig. Får vel kanskje en nærmere bestemt termindato også. Når har du (dere) termin? :)

Husker med skrekk da vi skulle ha skitur i 3.klasse. Mamma var med som vakt. Jeg var hysterisk redd for å renne i nedoverbakke og det endte med at vi kom ned igjen 2 timer etter bussene hadde kjørt tilbake til skolen. Etter det ga mamma opp på å lære meg å stå på ski :P
Litt sent å begynne da ;-)
Begynte på langrenn lenge før jeg begynte på skolen og gikk kurs for slalom i første klasse mener jeg ;-)
Og min familie er virkelig ikke en frilufts familie men ski det måtte vi ;-)

Da var jeg trøtt, kvalm og spydde gjennom hele svangerskapet og hadde mye halsbrann. Men jeg var ikke i så dårlig form alikevel for da klarte jeg å ha et sosialt liv, holde på i stallen og jobbe 100% og nå er jeg ødelagt etter en dag på jobb. Men men satser på at det blir bedre med tiden :)
Får jo håpe det blir bedre ja. Slitsomt,
Her var jeg så heldig og i god form:)

Back
Topp