Nå er det for mye snakk om kebab her altsåSeriøst den kyllingkebaben gikk fort ned!
Var vist mer sulten enn jeg trodde![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det for mye snakk om kebab her altsåSeriøst den kyllingkebaben gikk fort ned!
Var vist mer sulten enn jeg trodde![]()
Jeg skal studere som vanlig ;-)Hva skal dere i kveld?
Oi, det er jo helt sinnsykt!!Betalte rundt 130 kr for 4000 strikker
Ja det er godt! Å det er mye godt man kan lage med kylling også!![]()
Min favorittplanJeg liker den planen svært godt![]()
Samme som sikkert veldig mangeSamme som her med andre ord
KYLLING!!! hahahaNå er det for mye snakk om kebab her altsåfår jo lyst på det selv! Men jeg finner ikke det "riktige" kebab kjøttet!!!
![]()
Ahh, skjønner...usj:/ Håpe det kan gi seg litt etterhvert. Hvordan var sist svangerskap da?
God turSkal visst ut på tur jeg, snakkes senere
Er ikke noe treningsperson heller jeg daDet er det absolutt. Og kylling er veeeldig fin treningsmatblir ikke så tung i magen som av andre ting
Med svært god grunnMin favorittplan![]()
Ååh...min favorittInnbakt svinmed sur søt saus kjempegodt !
Samme herMange fine navn. Har guttenavnet klart (må bare smøre mannen litt). Jentenavn er det verre med. Men heldigvis har vi god tid
![]()
Hvordan firmA da?Det er så dødt!Skal vi starte et firma sammen ?
![]()
Ååh...takk, søte duNeida, du er ikke gammel![]()
Hadde ingen nyttårsforsett jegSom dere skravler forresten!! Merker det er ny mnd ja![]()
Har alle glemt nyttårsforsettene sine allerde?![]()
Hehe oppvokst i Valdres jeg så fikk ikke annet valgDet forstår jeg godt. Jeg er 25 og kan enda ikke å gå på ski![]()
Aner ikkeHvordan firmA da?![]()
Så bra da :-DJa de hadde det på Shell så da var jeg fornøydOg så var det egentlig veldig deilig å gå litt i mørket
![]()
Før spaserturer og daEr ikke noe treningsperson heller jeg dahahaha