Skravletråd :)

Seriøst den kyllingkebaben gikk fort ned! :wideyed::wideyed::wideyed:
Var vist mer sulten enn jeg trodde :P
Nå er det for mye snakk om kebab her altså :-P får jo lyst på det selv! Men jeg finner ikke det "riktige" kebab kjøttet!!! :-P

Ja det er godt! Å det er mye godt man kan lage med kylling også! :D

Det er det absolutt. Og kylling er veeeldig fin treningsmat:) blir ikke så tung i magen som av andre ting

Ahh, skjønner...usj:/ Håpe det kan gi seg litt etterhvert. Hvordan var sist svangerskap da?

Da var jeg trøtt, kvalm og spydde gjennom hele svangerskapet og hadde mye halsbrann. Men jeg var ikke i så dårlig form alikevel for da klarte jeg å ha et sosialt liv, holde på i stallen og jobbe 100% og nå er jeg ødelagt etter en dag på jobb. Men men satser på at det blir bedre med tiden :)

Samme her:) Mange fine navn. Har guttenavnet klart (må bare smøre mannen litt). Jentenavn er det verre med. Men heldigvis har vi god tid:)

her blir ikke mannen enig han:p men skal vel finne noe etterhver:) når er termin?

Det forstår jeg godt. Jeg er 25 og kan enda ikke å gå på ski :P
Hehe oppvokst i Valdres jeg så fikk ikke annet valg :-P
Men langrennskiene mine er på en låve i Valdres og det irriterer meg litt :-o
Vil gjerne ha de nå!

Ja de hadde det på Shell så da var jeg fornøyd :) Og så var det egentlig veldig deilig å gå litt i mørket :)
Så bra da :-D

Ja hjelper mye på å gå ute når det helst ikke er så mange ute :-) ren terapi ;-)

Back
Topp