Skravletråd :)

Vet ikke :eek: ikke hørt om noen her som har det

Vært med Gyn nå forresten?
25.feb er timen ;)

Hadde noen alvorlige magekramper og ryggsmerter her om dagen. Kom 3 dråper blod og det var det :p

Godt hun er klar for skolen igjen da:)
Åh:P?

Ja hun jublet mår jeg sa hun måtte legge seg for det er skole i morgen :D Lurer på om hun kan være litt dritt lei av å være hjemme og med en hormonell mor som er i dårlig form :P

Hehe lenge siden jeg har følt meg i form nå, og lenge er det vel til og :P Men det verste er vel at hormonene kjenner jeg at er kommet i hus så jeg griner for absolutt alt nå :P

Ja hun jublet mår jeg sa hun måtte legge seg for det er skole i morgen :D Lurer på om hun kan være litt dritt lei av å være hjemme og med en hormonell mor som er i dårlig form :p

Hehe lenge siden jeg har følt meg i form nå, og lenge er det vel til og :p Men det verste er vel at hormonene kjenner jeg at er kommet i hus så jeg griner for absolutt alt nå :p

Hehe, herlig. Skjønner hun jo litt, ikke at hun er lei deg altså...men kjedelig være syk og inne hele tiden:P

Åh, hehe...Husker det der ja:P Men ellers andre svangerskapsplager da?

Høres artig ut :)
Var det ;-) Snuppa begynner å få til dette med å gå på ski ;-)
Har tilogmed begynt å gå vannrett med skiene i oppoverbakken her, litt stolt mor da ja ;-)

Var det ;-) Snuppa begynner å få til dette med å gå på ski ;-)
Har tilogmed begynt å gå vannrett med skiene i oppoverbakken her, litt stolt mor da ja ;-)
Det forstår jeg godt. Jeg er 25 og kan enda ikke å gå på ski :P

Hehe, herlig. Skjønner hun jo litt, ikke at hun er lei deg altså...men kjedelig være syk og inne hele tiden:P

Åh, hehe...Husker det der ja:P Men ellers andre svangerskapsplager da?

Jeg skjønner godt om hu er dritt lei meg, jeg kjenner jeg er litt lei meg selv så haha :P

Jeg sliter med kvalme, trøtthet og nå er de sure oppstøtene og halsbrannen virkelig kommet...

Tror ikke hullet til piercingen i navelen noen gang kommer til å gro. Tok jo ut piercingen tidl i sv.skapet. Fant ut jeg skulle teste å ta den raskt ut og inn. Null stress det :D

Gleder meg til flat mage og fā sette den inn igjen :D
Så bra da :-D
Her gror alle slike hull utrolig fort hos meg :-P
Med unntak av ører og underleppe :-P

Jeg skjønner godt om hu er dritt lei meg, jeg kjenner jeg er litt lei meg selv så haha :p

Jeg sliter med kvalme, trøtthet og nå er de sure oppstøtene og halsbrannen virkelig kommet...

Ahh, skjønner...usj:/ Håpe det kan gi seg litt etterhvert. Hvordan var sist svangerskap da?

Som dere skravler forresten!! Merker det er ny mnd ja :-P
Har alle glemt nyttårsforsettene sine allerde? :-P

Back
Topp