Skravletråd :)

Nei de glutenfrie alternativene man kjøper er ikke spesielt gode. Men jeg syntes hjemmebakt glutenfritt er bedre en kjøpe brød og slikt.

Joa men som jeg har sagt før så er jeg mektig imponert over deg!

Jo takk det håper jeg og, ellers så blir jeg litt gretten kjenner jeg haha :P
Mangler noe vesentlig til å bake selv :-P også er mannen veldig glad i tortilla så det kunne jeg kanskje laget her :-P
Har ikke fått flyttet enda så har jo fortsatt kun to stekeplater og ikke noe ovn ;-) men hvis han blir bedre av glutenfritt så blir det nok mye baking på meg i årene framover ja ;-)

Satser på at du finner det, de burde jo ha det ettersom det er pålagt å ha i bil og da pleier de fleste bensinstasjoner å ha slike ting ;-)

Innom mens jeg prøver å finne base til div sauser med blomkål ;-)

Hvorfor skal det være så vanskelig å steke vafler? En vaffel blir plutselig 2 :s av 4 vafler har en vært vellykket.. Men skal sies at alt går i grisen da ;)

Mangler noe vesentlig til å bake selv :-P også er mannen veldig glad i tortilla så det kunne jeg kanskje laget her :-P
Har ikke fått flyttet enda så har jo fortsatt kun to stekeplater og ikke noe ovn ;-) men hvis han blir bedre av glutenfritt så blir det nok mye baking på meg i årene framover ja ;-)

Satser på at du finner det, de burde jo ha det ettersom det er pålagt å ha i bil og da pleier de fleste bensinstasjoner å ha slike ting ;-)

Haha ja du gjør jo forsåvidt det :P ja da går det jo ann :)

Ja så derfor satser jeg på det, men middag først og så ut å gå :P

Tror ikke hullet til piercingen i navelen noen gang kommer til å gro. Tok jo ut piercingen tidl i sv.skapet. Fant ut jeg skulle teste å ta den raskt ut og inn. Null stress det :D

Gleder meg til flat mage og fā sette den inn igjen :D

Back
Topp