Skravletråd :)

Hei hei :) Det er nok en velfortjent pause i studiene vil jeg tru :)

Nå ligger jeg på sofaen å sløver men må innen kort tid bevege meg litt. Må lage middag og ut å se om jeg får tak i refleksvest til frøkna.

Hvordan går det med deg?
Tja en kort pause om ikke annet og sikkert velfortjent for er nesten ferdig med innlevering nr 3
Er det noe åpent hos deg på en søndag da? :-)

Her går det greit, greid å bli syk, men heldigvis ikke så ille da, mer slitsomt ;-)
Også har mannen hatt problemer med magen i over 4 år så nå ville han endelig prøve om han er overfølsom mot noe :-P så idag er første dag uten gluten ;-) så blir det spennende å se hvordan det går ;-)
Må snart få ordnet en shoppingtur i charlottenberg da for butikken her hadde lite glutenfritt :-o og dyrt var det også.

Tja en kort pause om ikke annet og sikkert velfortjent for er nesten ferdig med innlevering nr 3
Er det noe åpent hos deg på en søndag da? :-)

Her går det greit, greid å bli syk, men heldigvis ikke så ille da, mer slitsomt ;-)
Også har mannen hatt problemer med magen i over 4 år så nå ville han endelig prøve om han er overfølsom mot noe :-P så idag er første dag uten gluten ;-) så blir det spennende å se hvordan det går ;-)
Må snart få ordnet en shoppingtur i charlottenberg da for butikken her hadde lite glutenfritt :-o og dyrt var det også.

Så flink du er, ikke dårlig å ha gjort nesten 3 innleveringer :)
Får håpe du blir fort frisk igjen nå da :) ja allergivenlig mat er dyrt! Frøkna lever melkefritt og alternativene er dyrere.. men det er vel litt billigere i Sverige enn det er her.

Ikke noe annet enn bensinstasjon, så jeg håper en av de 2 jeg har innen gåavstand har en. Spiller ingen rolle om den er stor bare hu har en når hun skal til skolen i morra.

Så flink du er, ikke dårlig å ha gjort nesten 3 innleveringer :)
Får håpe du blir fort frisk igjen nå da :) ja allergivenlig mat er dyrt! Frøkna lever melkefritt og alternativene er dyrere.. men det er vel litt billigere i Sverige enn det er her.

Ikke noe annet enn bensinstasjon, så jeg håper en av de 2 jeg har innen gåavstand har en. Spiller ingen rolle om den er stor bare hu har en når hun skal til skolen i morra.
Ja er dyrt og ifølge mannen smakte det ikke så godt det dem hadde her ;-)

Satser på å bli fort frisk ja ;-) og ja ikke ille med tre innleveringer nesten ferdig men må jo stå på for det ;-)

Håper du finner refleksvest da :-)

Ja er dyrt og ifølge mannen smakte det ikke så godt det dem hadde her ;-)

Satser på å bli fort frisk ja ;-) og ja ikke ille med tre innleveringer nesten ferdig men må jo stå på for det ;-)

Håper du finner refleksvest da :-)

Nei de glutenfrie alternativene man kjøper er ikke spesielt gode. Men jeg syntes hjemmebakt glutenfritt er bedre en kjøpe brød og slikt.

Joa men som jeg har sagt før så er jeg mektig imponert over deg!

Jo takk det håper jeg og, ellers så blir jeg litt gretten kjenner jeg haha :P

Back
Topp