Det hadde det men hun vil ikke gi meg en egentlig..hahaha.. Ja det hadde vel hvert det beste![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde det men hun vil ikke gi meg en egentlig..hahaha.. Ja det hadde vel hvert det beste![]()
Det blir nok koselig med besøkMå vel fortsette på forberedelsene mine. Svogeren og sambo kommer på onsdag. Svigers på torsdag. Åååå muligens svigerinne på torsdag.. Sambo blir 30 til helgen så vi skal ha kalas.
Ja gleder meg masse!!!Det blir nok koselig med besøk
BraJa. Fikk ett par ekstra timer![]()
jeg også! Særlig når jeg vet at Vesla kommer krypende inn til oss senest kl 09Brahater å våkne så tidlig!
Hehe, er flink å utsette jeg og gitt!Jeg som skulle gjort så mye, fant heller en dyne i sofaen og ble liggende her![]()
Hehe, er flink å utsette jeg og gitt!
Synes jeg høres fornuftig utJeg som skulle gjort så mye, fant heller en dyne i sofaen og ble liggende her![]()
Det er kjempegodthar lyst på kyllingkebab![]()
Synes jeg høres fornuftig ut![]()
Får nyte roen mens det varer daUlempen er jo bare at jeg må ut å gå litt senere![]()
Får nyte roen mens det varer da![]()
Her springer hundene krakilsk rundt (tispa har løpetid) og mannen maser om middag :OJa jeg må detdet er jo over en time til frøkna kommer hjem og så er jo helt alene hjemme hehe
Her springer hundene krakilsk rundt (tispa har løpetid) og mannen maser om middag :O![]()
Hallo alle sammen :-D
Endelig litt tid å være her, ellers går timene til studie ;-)
Dere gjør idag da?![]()
De tapen nå også til tider..Jeg ser på storage hunters. Jaggu kan de tjene gode penger på det