Fantastisk innsats på deg igårJeg har skravla. ble utfordret til å klare 2000 innlegg, så har skravlet ca 200 innlegg på 6 timerhaha
Ellers har jeg spist pizza, gått tir med vofsen og ser på Fringe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk innsats på deg igårJeg har skravla. ble utfordret til å klare 2000 innlegg, så har skravlet ca 200 innlegg på 6 timerhaha
Ellers har jeg spist pizza, gått tir med vofsen og ser på Fringe![]()
Okai, god tur og kos dereNja, Lillesøss blir 18 så skal handle litt til det![]()
Oh, fiskemiddag. Hva slags fisk?Frem til 15.00Da er det hjem til fiskemiddag og ut for lek etterpå.
![]()
Å nei, så kjiptVåknet kl 04:30 på en søndag. Fantastisk![]()
God morgen alle sammen![]()
God morgenHva er planene for dagen da folkens?
God formiddagHei og hopp jenter!
Hva gjør dere på?
Håpe det blir mer liv I denne tråden i feb
Her er jeg på jobb, stille og rolig her enda![]()
TakkOkai, god tur og kos dere![]()
Også må du ikke handle for mye babyting daSkal det![]()
Takk det samme.. Hva skal du i dag da?Håper alle får en flott søndag![]()
Kunne ønske biblioteket hadde åpent her også på søndager, har lest ut alle bøkene jeg lånte for litt over en uke sidenGod søndag dere
Her lurer jeg på om vi skal bevege oss ut for å gå på biblioteket og så lage vilt eller lammegryte til middag det kommer ann på hva jeg tar opp av fryseren![]()
Kunne ønske biblioteket hadde åpent her også på søndager, har lest ut alle bøkene jeg lånte for litt over en uke siden
Her har de håpløse åpningstider synes jeg, burde vært åpnet litt tidligere enn det degjør ogsåDet er veldig greit og åpningstidene på søndager er bedre enn de på lørdager syntes jeg da de stenger kl 14 på lørdag. Men det er bare vinteren de har åpent på søndager da.
Hehe Neida skal prøveOgså må du ikke handle for mye babyting da![]()
Lykke til! Men du kan jo se om du finner noe inspirasjon til babynestet eller vognposen da..Hehe Neida skal prøve![]()
Ja det kan jegLykke til! Men du kan jo se om du finner noe inspirasjon til babynestet eller vognposen da..![]()
SupertJa det kan jeg![]()