Mmm...hørtes godt utGod søndag dere![]()
Her lurer jeg på om vi skal bevege oss ut for å gå på biblioteket og så lage vilt eller lammegryte til middag det kommer ann på hva jeg tar opp av fryseren![]()
Blir fiskegrateng her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmm...hørtes godt utGod søndag dere![]()
Her lurer jeg på om vi skal bevege oss ut for å gå på biblioteket og så lage vilt eller lammegryte til middag det kommer ann på hva jeg tar opp av fryseren![]()
Og noen liker ikke noe av detNoen liker å strikke, lese eller hekle.Jeg liker å sy
![]()
Må vel fortsette på forberedelsene mine. Svogeren og sambo kommer på onsdag. Svigers på torsdag. Åååå muligens svigerinne på torsdag.. Sambo blir 30 til helgen så vi skal ha kalas.Takk
Tenkte jeg skulle bake en kake...bare for moro skyld
Du da??
Kos deg med bokaNei, nå bør jeg logge av og lese videre på boka mi. Kengubarnet er i bursdag, så da jeg jeg benytte tiden til å lese
Det er santOg noen liker ikke noe av det![]()
Mmm...hørtes godt ut
Blir fiskegrateng her![]()
Fullt hus daMå vel fortsette på forberedelsene mine. Svogeren og sambo kommer på onsdag. Svigers på torsdag. Åååå muligens svigerinne på torsdag.. Sambo blir 30 til helgen så vi skal ha kalas.
Ja. gleder meg. Svigers bor på Island, Svogern oppe ved Lofoten og Svigerinna i EnglandFullt hus da
Koselig!
Oi, da blir det jo ekstra stasJa. gleder meg. Svigers bor på Island, Svogern oppe ved Lofoten og Svigerinna i EnglandSå det er ikke så ofte vi får se dem.
![]()
Det vet jeg vi får. Jeg er heldig å har verdens flotteste svigerfamilie. De tok meg i mot med åpene armer fra dag en!Oi, da blir det jo ekstra stas
Håper du får noen koselige dager!
Jobben syns jeg det er greit, blitt så mye regler rundt røyking der(barnehage). Men det å sitte hjemme uten å gjøre noe er verstSyns egentlig det var verst nå jeg var på jobb, og så røykekameraten min gikk ut..
Hjemme var det ikke så ille da mannen min ikke likte det i det hele tatt ta jeg røykte..
Det hørtes jo mye bedre utDet var surt ute så vi droppa biblioteket så ble det pannekaker, film og kakao istedetFiskegrateng er jo godt da!
Så heldig du erDet vet jeg vi får. Jeg er heldig å har verdens flotteste svigerfamilie. De tok meg i mot med åpene armer fra dag en!
Er like knyttet til dem som til min egen familie![]()
haha. Har skjønt at det ikke er alle som er like heldig som meg.Så heldig du er
Jeg kan ikke skryte av det sammemen greit nok...
Fantastisk innsats på deg igår![]()
Har ryddet litt på kjøkkenet og lagt middagen i marinaden.Skjer det noe her da? Har ryddet litt her og tatt oppvask og kjøkkenbenk. Nå er jeg nesten tom for energi![]()
Har ryddet litt på kjøkkenet og lagt middagen i marinaden.
Er også tom for energi...
Du kan jo bare legge deg på sofaen frem til de kommer da..Har vi gjort omtrent like mye da, men jeg støvsuga stua istedet for middagen
Nå venter jeg bare på at besøket skal dukke opp, også dra igjen så jeg lan slappr avhaha
Du kan jo bare legge deg på sofaen frem til de kommer da..