Jeg har bok med hekloppskrifterIkke jeg heller !men fikk heklenål og garn, så kan gjøre et forsøk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bok med hekloppskrifterIkke jeg heller !men fikk heklenål og garn, så kan gjøre et forsøk
Liker å lage mat...haha men du har vel kanskje andre interesser?![]()
Der kan du seLiker å lage mat...
Lykke til, du klarer det sikkertIkke jeg heller !men fikk heklenål og garn, så kan gjøre et forsøk
Jada det gjør jeg, men håper å få ta over en av mamma sine når hun flytterDet finner du billig på finn![]()
Jeg skjønner ikke oppskrifter daJeg har bok med hekloppskrifter![]()
Ja så lenge jeg får starthjelp så går det greitLykke til, du klarer det sikkert
Jeg har prøvd å hekle mange ganger får det ikke til. Men broderer da, fin avkoblingJa så lenge jeg får starthjelp så går det greit![]()
Så koselig, hva leser du?Nei, nå bør jeg logge av og lese videre på boka mi. Kengubarnet er i bursdag, så da jeg jeg benytte tiden til å lese
Jeg må også stikke, skal kjøre av ferjaNei, nå bør jeg logge av og lese videre på boka mi. Kengubarnet er i bursdag, så da jeg jeg benytte tiden til å lese
Veldig deilig å pusle med noeJeg har prøvd å hekle mange ganger får det ikke til. Men broderer da, fin avkobling
Ja absolutt og så har jeg sluttet å røyke og der holder meg opptatt og borte fra denVeldig deilig å pusle med noe![]()
hahaha.. Ja det hadde vel hvert det besteJada det gjør jeg, men håper å få ta over en av mamma sine når hun flytter
Da er det veldig greit å ha noe å holde på med fingrene, ja..Ja absolutt og så har jeg sluttet å røyke og der holder meg opptatt og borte fra den
Jupp veldig. Er verst på kveldene da jeg er hjemme så da kommer man langt på en kveld. Men holdt i 5 dager nåDa er det veldig greit å ha noe å holde på med fingrene, ja..
Syns egentlig det var verst nå jeg var på jobb, og så røykekameraten min gikk ut..Jupp veldig. Er verst på kveldene da jeg er hjemme så da kommer man langt på en kveld. Men holdt i 5 dager nå
Det hørtes koselig utNeste søndag er det morsdag, badelandet her arrangerer visst barnas morsdag
TakkTakk det samme.. Hva skal du i dag da?