Skravletråd :)

Nei det er jo ikke bare hormoner, og han burde skjønne at uansett om du er lei deg hormoner eller ei så er det jo vondt for deg.. men har dere prøvd å prate rolig om det?
Prøvde jo i går, men han er sånn som ikke kan snakke om det som har skjedd, eller det han har sagt, så han bytter bare tema, og finner På masse unnskydninger og da blir jeg irritert !

Prøvde jo i går, men han er sånn som ikke kan snakke om det som har skjedd, eller det han har sagt, så han bytter bare tema, og finner På masse unnskydninger og da blir jeg irritert !

Ja det skjønner jeg godt for sånt blir jeg og sur av :P

Ja det skjønner jeg godt for sånt blir jeg og sur av :P
Ikke sant, da begynner drittslenginga fra min side, og i går så var min søster her, da sa han liksom hva han mente om ting. Men når jeg sa at jeg ble sur og lei meg for det når vi var alene, så hadde han uttrykt seg feil plutselig. Han sa den ene tingen vi skal kjøpe var stygg, hvordan kan man uttrykke seg feil på det ?

Er det snø hos dere ? Her lå jeg i natt å så på at det bokstavelig talt, Storma ned !

Ser på snøstormen as we speak! Men det legger seg ikke:-/ Slaps er noe skjit.. Tror været skulle ta seg opp i morgen. *håpe håpe* :-)

Ikke sant, da begynner drittslenginga fra min side, og i går så var min søster her, da sa han liksom hva han mente om ting. Men når jeg sa at jeg ble sur og lei meg for det når vi var alene, så hadde han uttrykt seg feil plutselig. Han sa den ene tingen vi skal kjøpe var stygg, hvordan kan man uttrykke seg feil på det ?

Nei har man sagt den er stygg så har man sagt det. Man får jo bare innrømme at man ikke liker den tingen så godt da.

Nei har man sagt den er stygg så har man sagt det. Man får jo bare innrømme at man ikke liker den tingen så godt da.
Ja ! Og det blir så bullshit, når han plutselig ikke mener det fordi jeg ble irritert! Han har sett den så mange ganger og plutselig er den stygg...

Ikke spør meg, men vi har snakka om den lenge og plutselig var den stygg. Han likte ikke skuffene under der eller noe

Kanskje han kunne finni en han likte da og så kan dere se på begge og bli enige om hvem dere skal gå for?

Ikke spør meg, men vi har snakka om den lenge og plutselig var den stygg. Han likte ikke skuffene under der eller noe

De skuffene så jo veldig kjekke ut da:) kan være greit til mye rart de

Kanskje han kunne finni en han likte da og så kan dere se på begge og bli enige om hvem dere skal gå for?
Ja sa det til han, men plutselig hadde han uttrykt seg feil da ! Så da mente han det plutselig ikke. Kommer ingen vei med noe som helst

Back
Topp