UffdaSkjer ikke myedagen min gikk til helvete, og lurer på hvordan resten av helgen skulle bli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffdaSkjer ikke myedagen min gikk til helvete, og lurer på hvordan resten av helgen skulle bli
Ja sa det til han, men plutselig hadde han uttrykt seg feil da ! Så da mente han det plutselig ikke. Kommer ingen vei med noe som helst
Krangel da! Varer evig det greiene derUffdahva skjedde?
Så hva skjer ? Lite aktivitetmå ha 750 innlegg i løpet av idag og imorgen
![]()
Med kjæresten?Krangel da! Varer evig det greiene der
Weee ja det er god hjelp detHaha, kan hjelpe deg til jeg har mine 290![]()
På turn , det er de hver fredagHva skal resten av gjengen da?![]()
Dere får skvre opp og bli venner igjenSkjer ikke myedagen min gikk til helvete, og lurer på hvordan resten av helgen skulle bli
Weee ja det er god hjelp dethehe 290 klarer du fint
![]()
På turn , det er de hver fredag![]()
Nei det som kommer det kommerVi får se da. Gidder ikke stresse med den, så det får vli hva det blir. Blir vel en stelleveske neste mnd og kanskje?![]()
Det gjør han jaAhadeilig å trimme litt. Trives han på turn da?
Nei det som kommer det kommerikke noe desemberstresss igjen
hehe. Ja kanskje blir det stelleveske igjen
![]()
Ja samme herNei, orker ikke det greiene der igjen. Bare kos nå![]()
Såå kjekt å høre!Jeg er så stolt , så stolt.
Kengubarnet er på sin tredje turntrening og i dag var de ordetnlige trenerne der. De hadde sett kengubarnet og gitt beskjed til pappaen om at han der må opp på konkuranselaget og han må følges med på
![]()
Jeg er så stolt , så stolt.
Kengubarnet er på sin tredje turntrening og i dag var de ordetnlige trenerne der. De hadde sett kengubarnet og gitt beskjed til pappaen om at han der må opp på konkuranselaget og han må følges med på
![]()
Såå kjekt å høre!det har du all grunn til å være stolt over
![]()
TakkSååå gøygratulerer
![]()
JaMed kjæresten?kjedelig å krangle.. Håper dere ordner opp igjen fort
![]()
Takk
Stas for en som elsker å turne og som har stått 2 år i kør for å få komme med på turning![]()