Hehe, herlig med små luringerDet er hun![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, herlig med små luringerDet er hun![]()
Ja, stjal jo tips etter deg.Var derfor jeg sa detDet er godther blir det sikkert Bosnisk posesuppe vil jeg tippe, det er en favoritt hos frøkna og lett å spise som syk
![]()
Hehe, herlig med små luringer![]()
Ja, stjal jo tips etter deg.Var derfor jeg sa det
Åhh, aldri smakt. Hva slags suppe er det?
Ja husker det, jeg hadde det forje onsdag så haha
Man får kjøpt de i en albansk butikk i strømstad og noen Asia butikker her. Men så tok venninna mi med seg noen hjem til meg når hun var i Bosnia sist. Frøkna elsker de suppene og de er faktisk godeså har okse og kylling suppe og så har jeg noen jeg ikke vet hva er for jeg kan ikke lese det haha
Ok, så spennende daGreit hun kjøpte med
![]()
Hun liker krydret mat hun da?
Det er vi faktiskHehe
Mhm, eller om man er veldig glad i disney og animasjon![]()
Det er det helt klartAhaDa er det ikke så lett
Her håper jeg mine kommer over på sikt. Er jo lov å drømme iallefall![]()
Ja hun tok med masse godsaker til meg snill som hu erja en del, hun er ikke glad i sterk mat men spiser mat som er mere krydra enn det jeg gjør faktisk
![]()
Ikke helt utenkelig den ikke går i oppfyllelseDet er det helt klart
Så greit![]()
Åhh, det er jo så deilig med masse krydderJeg er også veldig glad i sterk mat. Indisk for eks, mmmm
![]()
Idun sin liksomJeg verken kan eller vil spise sterk mat jeg dajeg syntes sterk mat bare smaker sterkt og ikke noe annet. Men pga problemer med magesyre så kan jeg ikke spise det med mindre jeg vil ha vondt i lange tider etterpå hehe men det er litt kjedelig for føler jeg blir ganske begrenset i matveien når jeg syntes ketchup er sterkt
![]()
Idun sin liksom?
Kjedelig da, men men. Smaken er som bakenMen du er lite plaget med magen om du er forsiktig eller?
![]()
Ja idun sinja om jeg passer på hva jeg putter i meg så er jeg ikke veldig plaget. Men har jo medisiner men de får jeg ikke bruke nå som jeg er gravid og de reseptfrie hjelper meg lite, så er mer påpasselig nå selv om det er ganske kjedelig og flere ganger jeg har gått på en smell hehe
Ahh, kjipt. Og da er du plaget veldig eller?:/ Jeg er ganske ødelagt om jeg er uheldig å får i meg glutenDa er det enten full stopp i 3 dager eller det totalt motsatte. Jeg bor på do!!
![]()
Om jeg ikke passer på hva jeg putter i meg så går jeg med sure oppstøt, halsbrann og gulper 24 timer i døgnet... det er noe dritt da, jeg reagerer heldigvis bare i perioder på ting jeg spiser med voldsomme magesmerter og flyr på do til det er tomt i systemet og da tørr jeg ikke å putte i meg vann engang for magen vil ikke ha noe ned damen du er påpasselig med hva du putter i deg da vil jeg tru?
![]()
Skjønner. Høres ikke særlig ut:/
Jada, har jo cøliaki og spiser glutenfritt. Av og til er man desverre uheldig for det.
Mhm, et lite uhell eller glipp så er det gjort.Joda det skal mye til at det ikke skjer uhell noen gang. Det ser jeg jo på frøkna og melken, selv om hun er veldig flink til å passe på når hun ikke er hjemme så skjer det jo uhell og hu får i seg melk.
Mhm, et lite uhell eller glipp så er det gjort.
Hm, nei. Loppekassa roper "Synnøve Synnøve", så jeg får høre etter![]()
Natta og sove godt![]()