Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takkliker å være litt drittunge egentlig hehe
Ung du da!! Gubben er 41årEldre enn du tror sikkert
Snaaart 39!!![]()
Hehe, vel. Se ung ut er jo ikke dumt det. Måtte det holde seg slikMen å oppføre seg som en drittunge er ikke like bra
![]()
Ja det er jo lov å håpe hehe nei det passer seg ikke, selv om det frister noen ganger når folk er super teite![]()
Jada, når folk er teite er det ikke rart det frister![]()
Prøvd å slite meg ut med litt trening nå, så vi får seFår dimu sove i kveld/natt da tror du?![]()
Hihi okNope, men nå er jeg stort sett sammen med jentungen når jeg ikke er på jobb så da slipper jeg såntder går det mer i en furte leppe om det skulle være noe haha
![]()
Hihi ok![]()
Lov å furte innimellom![]()
Søker rundt etter interiørting på nett jeg nå![]()
Hva har du trent?Prøvd å slite meg ut med litt trening nå, så vi får se![]()
30 min på ellipsemaskin og 30 min med styrke mage/ryggHva har du trent?![]()
Hva slags ting er det du liker da?
Flink! Her har jeg lagt vannrett på sofaen i heeeeeele dag30 min på ellipsemaskin og 30 min med styrke mage/rygg![]()
Har ikke trena på månedsvis.... Gleder meg ikke akkurat til å stå opp med gangsperre i morgenFlink! Her har jeg lagt vannrett på sofaen i heeeeeele dag![]()
Hihi. Du vet hva du må gjøre da. Trene den bortHar ikke trena på månedsvis.... Gleder meg ikke akkurat til å stå opp med gangsperre i morgen![]()
![]()
Jeg vetHihi. Du vet hva du må gjøre da. Trene den bort![]()
Burde vi ikke legge oss snart?![]()
Haha.. ja, da er jeg ihvertfall yngre enn hanUng du da!! Gubben er 41år![]()
Litt artdeco stil. Glad i sort glass. En blanding av gammelt og nytt.
Liker vel kanskje litt spesielle ting og unike ting.
Huset vårt er funkis fra 1933.