Skravletråd :)

Jeg synes generelt alle her forsvinner raskt på kveldene/nettene :p
De gjør det :P Ikke så fryktelig mye liv på dagtid heller :P
Hva gjør du oppe da?

De gjør det :P Ikke så fryktelig mye liv på dagtid heller :P
Hva gjør du oppe da?

Sov lenge i formiddag (ettermiddag, kremt) siden det var lørdag og sliten etter uka. Såeh, dominoeffekt? Jeg googler, og vurderer hente en bok for å bli søvnig. Og du?

Sov lenge i formiddag (ettermiddag, kremt) siden det var lørdag og sliten etter uka. Såeh, dominoeffekt? Jeg googler, og vurderer hente en bok for å bli søvnig. Og du?
Samme her. Sov lenge, og nå er jeg lys våken :P BV og netflix blir tingen da ;)

Samme her. Sov lenge, og nå er jeg lys våken :P BV og netflix blir tingen da ;)

Er sulten så har lyst å gå lage meg noe mat og se på netflix jeg også, men vet kjæresten kommer til å plage meg i morgen når han står opp før meg. Det er så fælt å være så trøtt at du er kvalm, og så prøver du å sove men ikke får fred :p

Er sulten så har lyst å gå lage meg noe mat og se på netflix jeg også, men vet kjæresten kommer til å plage meg i morgen når han står opp før meg. Det er så fælt å være så trøtt at du er kvalm, og så prøver du å sove men ikke får fred :p
Det er lite kjekt. Min mann har vett nok til å ikke plage meg når jeg er trøtt :D

Det er lite kjekt. Min mann har vett nok til å ikke plage meg når jeg er trøtt :D

Tingen er at jeg pleier på kvelden be han om å få meg opp i edruelig tid den gjeldende morgenen UANSETT hva jeg sier da. Hender jeg blir sur på han fordi han ikke at klart å få meg opp, stakkar. Jeg har jo så mye gøy vil vil få gjort, haha!

Tingen er at jeg pleier på kvelden be han om å få meg opp i edruelig tid den gjeldende morgenen UANSETT hva jeg sier da. Hender jeg blir sur på han fordi han ikke at klart å få meg opp, stakkar. Jeg har jo så mye gøy vil vil få gjort, haha!
haha :P Da er det ikke så lett for mannen nei :P

Aha:) Hvor mye var det du hadde fast igjen?:)
Her har jeg lagt meg på en vakt i uken:)
Har du tømt chipsposen nå;)?

Jeg har 30% fast, så jobber anna hver helg. Det er jo greit med en dag i uka da :)

Nei den ble ikke tom men jeg sovna haha

Back
Topp