LilleeMille
Gift med forumet
Jobber som BPAHva jobber du med da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jobber som BPAHva jobber du med da?![]()
Sov altfor lenge i dag og da klarer jeg ikke sove igjen i nattJobber som BPAhvorfor er du våken nå ?
![]()
Du sovnet igjen du?Jeg er jeg er!![]()

Du sovnet igjen du?![]()
De gjør detJeg synes generelt alle her forsvinner raskt på kveldene/nettene![]()
De gjør detIkke så fryktelig mye liv på dagtid heller
Hva gjør du oppe da?
Samme her. Sov lenge, og nå er jeg lys våkenSov lenge i formiddag (ettermiddag, kremt) siden det var lørdag og sliten etter uka. Såeh, dominoeffekt? Jeg googler, og vurderer hente en bok for å bli søvnig. Og du?
Samme her. Sov lenge, og nå er jeg lys våkenBV og netflix blir tingen da
![]()
Det er lite kjekt. Min mann har vett nok til å ikke plage meg når jeg er trøttEr sulten så har lyst å gå lage meg noe mat og se på netflix jeg også, men vet kjæresten kommer til å plage meg i morgen når han står opp før meg. Det er så fælt å være så trøtt at du er kvalm, og så prøver du å sove men ikke får fred![]()
Det er lite kjekt. Min mann har vett nok til å ikke plage meg når jeg er trøtt![]()
hahaTingen er at jeg pleier på kvelden be han om å få meg opp i edruelig tid den gjeldende morgenen UANSETT hva jeg sier da. Hender jeg blir sur på han fordi han ikke at klart å få meg opp, stakkar. Jeg har jo så mye gøy vil vil få gjort, haha!
hahaDa er det ikke så lett for mannen nei
![]()
Flinke mannenDet er det absolutt ikke for han nei. Men han synes visst det er verdt det likevel![]()
Burde vi ikke legge oss snart?Tålmodige mannen, heldige meg![]()
AhaHvor mye var det du hadde fast igjen?
![]()
Her har jeg lagt meg på en vakt i uken
Har du tømt chipsposen nå?
Fikk en tekstmelding og glemte helt av bv. Så sovnet jegHURRA![]()
Hvordan står det til?
Gjorde detDu sovnet igjen du?![]()
Jeg har 30% fast, så jobber anna hver helg. Det er jo greit med en dag i uka da
Nei den ble ikke tom men jeg sovna haha