Jeg sipper av alt, var vel en reklame for tine melk jeg så på tv som fikk meg til grine så da er det ikke mye håp haha men man kan jo le av det da heldigvis hehe
HAHA,Såpass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sipper av alt, var vel en reklame for tine melk jeg så på tv som fikk meg til grine så da er det ikke mye håp haha men man kan jo le av det da heldigvis hehe
Det var billigJa, helt fantastisk er det!!Vi er heldige vi mammaer
![]()
Det var himmelsk. Jeg forspiste meg som vanlig
Det er jo godt det da. Her var det forskjellig smågodt
Den popcornmarskinen er på enklereliv til 299 nå iallefall. Det er vel 100kr av. Mulig elkjøp ol. har samme tilbud elr bedre da. Må sjekke der og![]()
Absolutt ingenting
Ligger i sofaen med tv-en og telefon..
Du da?
HAHA,SåpassVerre enn meg du
![]()
Tror nok det duDet var billigtror den kostet 399,- på Elkjøp... Om det er samme maskin vi snakker om da
Da må jeg ta en tur på Enklereliv!
Haha, neidaHelt håpløs haha men håper det gir seg for ellers trur vel folk det har klikka for meg haha![]()
Hahaså kreative vi er
![]()
Haha, neidaDet får de i såfall bare tro
![]()
Hehe okHehe de fleste vet ikke at jeg er gravid en gang haha
Hehe okDu vil ikke si det helt enda?
Det har hvert mye greier så jeg har funnet ut at det er helt greit at ikke alle vet det før de må.. men om det kommer ut er det ingen krise altså, og det regner jeg med at det har gjort i helgen da min bror har hvert på fylla med min X hehe de begge vet at jeg er gravid men kjenner jeg min bror rett har han sikkert sagt noe...

På fjellet å stå på slalomJeg ligger i sofaen
Hva skal du i morgen?
Fylla har skylda![]()
God kveld damer. Hva skjer?![]()
Finner alltid et nytt prosjektHei du
Ikke mye her; ) Må vel snart finne sengen tenker jeg
Har du fått ryddet deg ferdig i skuffer og skap nå da?
HihiKan jo håpe det fortsatt er en hemmelighet da
![]()
Finner alltid et nytt prosjektI går var det badeskapene
![]()