Skravletråd :)

Herlig å blitt tatt imot på den måten:D jeg blir overfalt av tre gutter bare jeg har vært en tur i butikken:p
Taco hørtes nydelig ut:D
Her blir det nok bare potetgull og sjokolade når vi får sistemann i seng..
Ja, helt fantastisk er det!!:D Vi er heldige vi mammaer:D
Det var himmelsk. Jeg forspiste meg som vanlig:P
Det er jo godt det da. Her var det forskjellig smågodt:D

Den popcornmarskinen er på enklereliv til 299 nå iallefall. Det er vel 100kr av. Mulig elkjøp ol. har samme tilbud elr bedre da. Må sjekke der og;)

Nå skal jeg virkelig kose meg her :) Frøkna er i seng, jeg slapper av i sofaen og skal kose meg med litt mozell og chips :D Virkelig deilig etter en dag med barnebursdag og før jeg skal vaske og ha familieselskap i morgen :)

Hei på deg;) Det hørtes diigg ut. Her har vi spist opp alt av snopet:P Var selskapet vellyket?:D

Hei på deg;) Det hørtes diigg ut. Her har vi spist opp alt av snopet:P Var selskapet vellyket?:D

Det hørtes litt godt ut med snop, men har full mage nå etter chips og mozell hehe har dere kosa dere i dag da?

Ja det var det, frøkna var veldig fornøyd også :)

Det hørtes litt godt ut med snop, men har full mage nå etter chips og mozell hehe har dere kosa dere i dag da?

Ja det var det, frøkna var veldig fornøyd også :)

Så kjekt:) Hun fikk masse fint da vel:D?
Vi har kost oss masse:D Hatt taco,sett film , bakt bananmuffins:D Var fin vakt på jobb også:)

Så kjekt:) Hun fikk masse fint da vel:D?
Vi har kost oss masse:D Hatt taco,sett film , bakt bananmuffins:D Var fin vakt på jobb også:)

Ja fine gaver og en meget fornøyd frøken. Og hun som skulle få lov til å reise til byn og kjøpe noe for jule og bursdagspengene har jo over 1000 kr nå så trur hu må spare noen av de og så kan hun få bruke 500 eller noe tenker jeg hehe

Det hørtes ut som en veldig fin lørdag :)

Ja fine gaver og en meget fornøyd frøken. Og hun som skulle få lov til å reise til byn og kjøpe noe for jule og bursdagspengene har jo over 1000 kr nå så trur hu må spare noen av de og så kan hun få bruke 500 eller noe tenker jeg hehe

Det hørtes ut som en veldig fin lørdag :)

Hehe, ja...Kan være greit å spare noen av de da:D
Og i morgen er det voksenselskap:D?

Hehe, ja...Kan være greit å spare noen av de da:D
Og i morgen er det voksenselskap:D?

Ja syntes det hehe :)
Ja så i morgen er det besteforeldre og oldeforeldre, litt redusert i år da men det trur jeg ikke hu tenker over heldigvis :)

Ja syntes det hehe :)
Ja så i morgen er det besteforeldre og oldeforeldre, litt redusert i år da men det trur jeg ikke hu tenker over heldigvis :)

Neida, blir nok bra med de som kommer:D
Sitter å ser på gamle bilder og hører på musikk jeg nå:D

Det er ikke så lenge siden jeg gjorde det samme, men med hormonene mine begynte jeg jo å sippe da haha

Hihi, blir lett sånn;) Husker det selv når jeg gikk gravid.
Men sipper ikke av teite bilder av meg selv, det er bare lættis:P

Hihi, blir lett sånn;) Husker det selv når jeg gikk gravid.
Men sipper ikke av teite bilder av meg selv, det er bare lættis:P

Jeg sipper av alt, var vel en reklame for tine melk jeg så på tv som fikk meg til grine så da er det ikke mye håp haha men man kan jo le av det da heldigvis hehe

Back
Topp