Hadde jeg aldri orket alene, neiHaha ja men de koste seg da, 40 unger i 3 timermen det skjer nok ikke igjen som singel og til neste år 2 barnsmor har jeg nok å henge fingrene i så det blir nok bare jentene da og
![]()
Også 3 timer!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde jeg aldri orket alene, neiHaha ja men de koste seg da, 40 unger i 3 timermen det skjer nok ikke igjen som singel og til neste år 2 barnsmor har jeg nok å henge fingrene i så det blir nok bare jentene da og
![]()
Jepp, de sangene får man virkelig på hjernenJa ikke sant, selv om vi burde skjønne at det er noe når man sitter å synger med til et av de håpløse programmene haha
Takk! Riktig god lørdag til deg også![]()
Takk for detTakk for detOg en riktig god lørdag til deg og
![]()
Deilig med en rolig dag på jobbHalloen på dere og riktig god lørdag!
Her er jeg snart ferdig på¨jobb.
Vært en stille og rolig vakt.
Gleder meg til å komme hjem til mann og barnSkal ikke mange timene til før jeg savner de enormt
<3
nei , men jeg ønsker fortsatt ikke å putte det i kroppen over flere år, noe både gynekolog og de på Ivfavd på ullevål har sagt seg helt enig i.Det er jo ikke skadelig...
Deilig med en rolig dag på jobb
Savnet kommer kjapt ja![]()
t holder jo på å gå rundt hos han når jeg kommer hjemI see, du er jo en langtidsprøver, så kan jo skjønne det og når man i tillegg får det anbefalt av de som kan det best så er det jo ikke noe å lure på i ditt tilfelle. Men for folk flest er det anbefalt fra man begynner å prøvenei , men jeg ønsker fortsatt ikke å putte det i kroppen over flere år, noe både gynekolog og de på Ivfavd på ullevål har sagt seg helt enig i.
Det er jeg klar over, selv skuttet jeg etter vi hadde prøvd i ett årI see, du er jo en langtidsprøver, så kan jo skjønne det og når man i tillegg får det anbefalt av de som kan det best så er det jo ikke noe å lure på i ditt tilfelle. Men for folk flest er det anbefalt fra man begynner å prøve![]()
Hadde jeg aldri orket alene, nei
Også 3 timer!!!![]()
Herlig å blitt tatt imot på den måtenJada, grei den![]()
Mhm, er så kjekt å komme hjem når noen har savnet deg så masse også![]()
t holder jo på å gå rundt hos han når jeg kommer hjem
Ohh, sulten på taco og snop her. Ikke så lenge til heldigvisHva har dere som lørdagskos i dag?
Det vil jeg troHehe jeg var ganske sliten etter den bursdagen skal jeg innrømme![]()
Hei på degHei jenterhvordan går det med dere?
![]()
Her går det supertpuppene vokser samt lufta i magen
er 5+1 nå, går sakte men sikkert fremover
er ikke kvalm men heller ikke matlyst
å er ekstremt trøtt hele tiden bortsett fra natten da er jeg lys våken
![]()
Hei på deg
Her går alt bra! Hatt omgangssyken, men tror jeg snart er frisk
Herlig med masse symptomer da! For en spennende tid du har foran deg![]()
Håper dagen ble vellykketNå skal jeg virkelig kose meg herFrøkna er i seng, jeg slapper av i sofaen og skal kose meg med litt mozell og chips
Virkelig deilig etter en dag med barnebursdag og før jeg skal vaske og ha familieselskap i morgen
![]()
Det vil jeg tro
Mest i hode tipper jeg...
Du er tøff![]()
Håper dagen ble vellykket
Kos deg i sofaen!
Så bra daJada den var vellykket og alle fornøyde og slitne hehe
Takk det er fantastisk å ligge her å sløve nå![]()