Skravletråd :)

Haha ja men de koste seg da, 40 unger i 3 timer :P men det skjer nok ikke igjen som singel og til neste år 2 barnsmor har jeg nok å henge fingrene i så det blir nok bare jentene da og :)
Hadde jeg aldri orket alene, nei:p:rolleyes:
Også 3 timer!!!:oops:

Halloen på dere og riktig god lørdag!:)
Her er jeg snart ferdig på¨jobb.
Vært en stille og rolig vakt.
Gleder meg til å komme hjem til mann og barn:D Skal ikke mange timene til før jeg savner de enormt:P<3
Deilig med en rolig dag på jobb:D
Savnet kommer kjapt ja:p

Deilig med en rolig dag på jobb:D
Savnet kommer kjapt ja:p

Jada, grei den;)
Mhm, er så kjekt å komme hjem når noen har savnet deg så masse også:D Smilet holder jo på å gå rundt hos han når jeg kommer hjem:D
Ohh, sulten på taco og snop her. Ikke så lenge til heldigvis:D Hva har dere som lørdagskos i dag?

nei , men jeg ønsker fortsatt ikke å putte det i kroppen over flere år, noe både gynekolog og de på Ivfavd på ullevål har sagt seg helt enig i.
I see, du er jo en langtidsprøver, så kan jo skjønne det og når man i tillegg får det anbefalt av de som kan det best så er det jo ikke noe å lure på i ditt tilfelle. Men for folk flest er det anbefalt fra man begynner å prøve;)

I see, du er jo en langtidsprøver, så kan jo skjønne det og når man i tillegg får det anbefalt av de som kan det best så er det jo ikke noe å lure på i ditt tilfelle. Men for folk flest er det anbefalt fra man begynner å prøve;)
Det er jeg klar over, selv skuttet jeg etter vi hadde prøvd i ett år;)

Hei jenter :D hvordan går det med dere?:)

Her går det supert :) puppene vokser samt lufta i magen :p er 5+1 nå, går sakte men sikkert fremover ;) er ikke kvalm men heller ikke matlyst :( å er ekstremt trøtt hele tiden bortsett fra natten da er jeg lys våken :p

Nå skal jeg virkelig kose meg her :) Frøkna er i seng, jeg slapper av i sofaen og skal kose meg med litt mozell og chips :D Virkelig deilig etter en dag med barnebursdag og før jeg skal vaske og ha familieselskap i morgen :)

Jada, grei den;)
Mhm, er så kjekt å komme hjem når noen har savnet deg så masse også:D Smilet holder jo på å gå rundt hos han når jeg kommer hjem:D
Ohh, sulten på taco og snop her. Ikke så lenge til heldigvis:D Hva har dere som lørdagskos i dag?
Herlig å blitt tatt imot på den måten:D jeg blir overfalt av tre gutter bare jeg har vært en tur i butikken:p
Taco hørtes nydelig ut:D
Her blir det nok bare potetgull og sjokolade når vi får sistemann i seng..

Hei jenter :D hvordan går det med dere?:)

Her går det supert :) puppene vokser samt lufta i magen :p er 5+1 nå, går sakte men sikkert fremover ;) er ikke kvalm men heller ikke matlyst :( å er ekstremt trøtt hele tiden bortsett fra natten da er jeg lys våken :p
Hei på deg:D
Her går alt bra! Hatt omgangssyken, men tror jeg snart er frisk:)
Herlig med masse symptomer da! For en spennende tid du har foran deg:D

Nå skal jeg virkelig kose meg her :) Frøkna er i seng, jeg slapper av i sofaen og skal kose meg med litt mozell og chips :D Virkelig deilig etter en dag med barnebursdag og før jeg skal vaske og ha familieselskap i morgen :)
Håper dagen ble vellykket:D
Kos deg i sofaen!

Back
Topp