Skravletråd :)

Heisann:D
Er på jobb jeg...du da?

Var en rolig morgen og formiddag her. Han så litt på nrksuper, han elsker drømmehagen:D Før vi begge gikk i dusjen:D Så har vi vært på en liten trilletur, og nå sover han;) Senere i dag er det svømming og storhandel:)

Ok på jobb da:)?

God ettermiddag.
Følte for å være flink i dag å gjøre litt for klubben, men neida...
Har lagd en kalender, men printeren fungerer ikke. Da jeg kom til klubben for å printe ut oppropslister før trening i kveld så fungerer ikke printeren der heller :mad: får lyst til å begynne å grine :p

God ettermiddag.
Følte for å være flink i dag å gjøre litt for klubben, men neida...
Har lagd en kalender, men printeren fungerer ikke. Da jeg kom til klubben for å printe ut oppropslister før trening i kveld så fungerer ikke printeren der heller :mad: får lyst til å begynne å grine :p
Er det ikke slik at når først noe går gal t så går alt galt? Jeg synes det er slik ofte!:p

Er det ikke slik at når først noe går gal t så går alt galt? Jeg synes det er slik ofte!:p

Jo det er vel ofte det. Hehe :p
Godt det er styremøte til torsdag. Printer og pc der har vært dårlig hele tiden så jeg har derfor skrevet ut hjemme stort sett, men det er ikke noe som skal være nødvendig ;) hehe

Du har gjort i dag da? :)

Godt nytt år alle sammen :)
Lenge siden jeg tittet innom sist nå..

Var en rolig morgen og formiddag her. Han så litt på nrksuper, han elsker drømmehagen:D Før vi begge gikk i dusjen:D Så har vi vært på en liten trilletur, og nå sover han;) Senere i dag er det svømming og storhandel:)

Ok på jobb da:)?
Høres ut som en flott dag:D
Jobben var helt grei, litt stille bare:rolleyes:

God kveld alle sammen :) Hva gjør dere på en tirsdags kveld?

Selv sitter jeg henslengt i sofaen å nyter stillheten og funderer på om jeg skal begynne å skrive litt i babyboken :D

God kveld alle sammen :) Hva gjør dere på en tirsdags kveld?

Selv sitter jeg henslengt i sofaen å nyter stillheten og funderer på om jeg skal begynne å skrive litt i babyboken :D

Her ligger jeg rett ut og er helt skutt... har stort sett sovi etter jobb og det er nok ikke lenge til jeg sover igjen hehe

Back
Topp