Ønsker det samme til degInnom for å ønske alle en super tirsdag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker det samme til degInnom for å ønske alle en super tirsdag![]()
MÅ ha det. Hvertfall til taco. Det er helt krise uten!!Samme her! Ananas <3 jeg tåler det ikke så bra, men gidder ikke bry meg![]()
Bruker dere lefser, pitabrød, shell eller slike tubs?MÅ ha det. Hvertfall til taco. Det er helt krise uten!!![]()
Takk det samme Ronja![]()
Tusen takk dereØnsker det samme til deg![]()
Heisann
Er på jobb jeg...du da?
Bruker lefser og noen ganger shellBruker dere lefser, pitabrød, shell eller slike tubs?
Lefser det går i her og. Av og til tortillachips/nachos chips tilBruker lefser og noen ganger shell![]()
Er det ikke slik at når først noe går gal t så går alt galt? Jeg synes det er slik ofte!God ettermiddag.
Følte for å være flink i dag å gjøre litt for klubben, men neida...
Har lagd en kalender, men printeren fungerer ikke. Da jeg kom til klubben for å printe ut oppropslister før trening i kveld så fungerer ikke printeren der hellerfår lyst til å begynne å grine
![]()
Er det ikke slik at når først noe går gal t så går alt galt? Jeg synes det er slik ofte!![]()
Høres ut som en flott dagVar en rolig morgen og formiddag her. Han så litt på nrksuper, han elsker drømmehagenFør vi begge gikk i dusjen
Så har vi vært på en liten trilletur, og nå sover han
Senere i dag er det svømming og storhandel
![]()
Ok på jobb da?
Godt nytt år til deg ogsåGodt nytt år alle sammen
Lenge siden jeg tittet innom sist nå..
Lagt på sofan mesteparten av tidenJo det er vel ofte det. Hehe
Godt det er styremøte til torsdag. Printer og pc der har vært dårlig hele tiden så jeg har derfor skrevet ut hjemme stort sett, men det er ikke noe som skal være nødvendighehe
Du har gjort i dag da?![]()
God kveld alle sammenHva gjør dere på en tirsdags kveld?
Selv sitter jeg henslengt i sofaen å nyter stillheten og funderer på om jeg skal begynne å skrive litt i babyboken![]()
Her ligger jeg rett ut og er helt skutt... har stort sett sovi etter jobb og det er nok ikke lenge til jeg sover igjen hehe
Ååå, det fins noen av de dagene da man bare kunne ha sovet i 100 årGodt at du får sovet og slappet av da
![]()
Ja det er helt ekstremt hehe