Rydde, vaske og betale regninger
Du da?
Ikke spesielt gøy det kanskje
Må få vasket en del klær her...Ellers er det svømming i dag. Guttungen er klar for sitt 3 svømmekurs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rydde, vaske og betale regninger
Du da?
Fikk noe vallergan hun ville jeg skulle prøve på nytt. Starter med de i kveld![]()
Vi har hatt lyn og torden i hvertfall 13 dager desember/januar![]()
Halloen jenter!!Står til?
Planer for dagen?
Gøy med svømmingIkke spesielt gøy det kanskjeMå gjøres da..Du får sette på litt musikk og danse samtidig og synge med
Det pleier hjelpe på motivasjonen her...
Må få vasket en del klær her...Ellers er det svømming i dag. Guttungen er klar for sitt 3 svømmekursSå er det storhandling etter svømmingen
![]()
Ja, ganske merkelig vær her for tiden. Også er det glattis overalt :/Håper de hjelper litt da, og at du slipper unna for mye bivirkninger
Litt feil årstid syns jeghehe
Nå satt jeg meg ned for å lage kalender til taekwondostyret
Du da?
Gøy med svømming
Med disse hundene her så er jo huset like hårete igjen 10min etter jeg har vasket![]()
Ja, ganske merkelig vær her for tiden. Også er det glattis overalt :/
Aha, du må kose deg med det du da![]()
Rolig morgen herSå akkurat nå er det lite...Senere i dag er det svømming og storhandling
![]()
Får vel legge fra meg tlf så jeg faktisk får gjort noehehe
Kos dere masse med svømming etterpå da![]()
Helt enigIkke jeg
Kan spise litt hasselnøtter, men ikke for mye. Mandler reagerer jeg på med en gang, men det er vel egentlig en kryssreaksjob med nøtter og ikke direkte i nøttefamilien. Cashew og pistasj tåler jeg da, og det er de som er best![]()
2 tibetanske spanieler. Mister masse hår, spesielt på denne tiden :/Ja, veldig. Han er en liten fisk i vannet
Mister de mye hår ja?Hvor mange er det?
![]()
2 tibetanske spanieler. Mister masse hår, spesielt på denne tiden :/
Hvertfall ikke med 2 hunder i båndDe passer vel ikke helt sammen syns jeg![]()
Skulle vel helst det, men det gidder jeg ikkeMhm, skjønnerSkulle stått med støvsugeren hele tiden du da
![]()
Nei,kjære tid. Det får være grenser. Der har vi støvsugerdamen liksomSkulle vel helst det, men det gidder jeg ikke![]()
HeisannHalloen jenter!!Står til?
Planer for dagen?
Samme her! Ananas <3 jeg tåler det ikke så bra, men gidder ikke bry megJeg bruker ananas til altPizza, salater, taco
![]()
Takk det samme RonjaInnom for å ønske alle en super tirsdag![]()