God morgen alle sammen. Planer for dagen?![]()
God morgen
I dag skal jeg bare ta meg en liten tur ut og rydde litt. Ellers ta det helt med ro etter jobbehelgen
Hva skal du i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen. Planer for dagen?![]()
Jeg er på jobb. Dødstrøtt
Sto opp 13 minutt før jeg mãttr dra hjemme ifra i dag. Kom meg ikke ut av sengen
Skal heldigvis bare være her til kl 13. Da skal jeg hjem å kvile![]()
Kjente jeg ble misunnelig på deg nå! HihiBra du har korte dager da
Jeg sovnet på sofaen i går kveld jeg da, og våknet 0130. Sovnet fort i senga heldigvis, så sov jeg helt til 0830![]()
Kjente jeg ble misunnelig på deg nå! Hihi![]()
Du er vel glad for påfyll i akebakken?God dag!
Mere snø kom visst i løpet av natta
I akebakken ja, men ikke på bilen som var måket i går kveldDu er vel glad for påfyll i akebakken?![]()
Skjønner jeg godtI akebakken ja, men ikke på bilen som var måket i går kveld![]()
Her er det ikke mye liv i dag.. Hva driver dere på med i dag damer?![]()
Bare satt under pleddet og sett TVJeg har hvert en tur innom jobb for å snakke med sjefen, så har jeg sovi på sofaen som alle andre dager og nå har jeg fått ordnet litt her hjemme. Hadde endelig litt energi etter å ha sovet litt hehe
Hva driver du med i dag?
Hehe...er hjemme alene med de tre gutta, så litt hektisk herHer er det ikke mye liv i dag.. Hva driver dere på med i dag damer?![]()
Bare satt under pleddet og sett TVNå er det full storm her
![]()
Vært borte på besøk i kveld. Nå er det straks nattaHer er det ikke mye liv i dag.. Hva driver dere på med i dag damer?![]()
Full storm ja. Håper jeg får sove!Bare satt under pleddet og sett TVNå er det full storm her
![]()
Bare vært hjemme og gjort ingentingVært borte på besøk i kveld. Nå er det straks natta
Du da?![]()
Voldsomme greier akkurat nå hvertfall :/Full storm ja. Håper jeg får sove!
Flink og sunn du erGod kveldvært ute å trent i dag
kveldsmaten ble en ananas og gulrøtter og dipp
![]()