Skravletråd :)

Er du på jobb? Er du i bedre form?! :D
Men om det er blitt bestemt i dag, hvordan skal nattevaktene få vite om det før noen forteller de det?
Tipper hun er innlagt på sykehus, og da bør nattevaktene ha fått rapport og lest gjennom rapporter fra dagen ;)

Jeg er innlagt på sykehuset ja.. Å de skal ha rapport! Nå har jeg ventet 2 timer på medisinene min :( å kan ikke røre meg igjen nå :(

Jeg er innlagt på sykehuset ja.. Å de skal ha rapport! Nå har jeg ventet 2 timer på medisinene min :( å kan ikke røre meg igjen nå :(
Det er for dårlig! :( kan du ikke ringe på og høre hvor de blir av?

Jeg fikk nå! Etter 3.gangen jeg hadde gitt beskjed. Oppgitt!

Det er alt for dårlig! Selvfølgelig skal det gies rapport slik at du kn få den behandlingen du trenger. Masse god bedring og så håper jeg de andre som kommer har fått beskjed om hvordan det er og at du slipper å mase!

Det er alt for dårlig! Selvfølgelig skal det gies rapport slik at du kn få den behandlingen du trenger. Masse god bedring og så håper jeg de andre som kommer har fått beskjed om hvordan det er og at du slipper å mase!

Er så enig! Tusen takk :) håper formen er enda litt bedre i dag :)

Kan jeg spørre om du har ligget der lenge? Ja vi får håpe på det og så håpe at du snart er bra nok til å reise hjem :)

3. dagen jeg er her nå! Så håper jeg kan få reise hjem i dag? Men har ikke hørt at det er noen plan enda...

Back
Topp