Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg sov frå ca 10:30 til 14:40![]()
Ronja jobber i tollvesenet tror jegVekter?det kan man jo være flere steder
![]()
Hihi...Fjordland kylling i sursøt saus
Absolutt bedre...![]()
Håper virkelig det. Er så lei av å ikke vite hva som er galt..Håper de finner ut noe når du skal på kontroll!
Vi får krysse fingrene for detHåper hun finner ut av det og det finnes en rask løsning![]()
Håper virkelig det. Er så lei av å ikke vite hva som er galt..
Skal ikke så mye til for å si det slikHåper at denne legen er bedre enn den du var til sist i hvertfall !
Er du på jobb? Er du i bedre form?!Det er bra når nattvakten kommer og de ikke vet hva som er bestemt i dagså jeg må fortelle de!
Det er bra når nattvakten kommer og de ikke vet hva som er bestemt i dagså jeg må fortelle de!
Tipper hun er innlagt på sykehus, og da bør nattevaktene ha fått rapport og lest gjennom rapporter fra dagenMen om det er blitt bestemt i dag, hvordan skal nattevaktene få vite om det før noen forteller de det?
Tipper hun er innlagt på sykehus, og da bør nattevaktene ha fått rapport og lest gjennom rapporter fra dagen![]()
Var det første jeg tenkte også, men da ville det jo vært naturlig at hun skulle rapportere om hva som var bestemt i løpet av dagenDet er mulig ja, tenkte hun var på jobb jeg![]()
Var det første jeg tenkte også, men da ville det jo vært naturlig at hun skulle rapportere om hva som var bestemt i løpet av dagen![]()
Sleepover hos en vennineHei jenter! Driver dere med i kveld?
Høres koslig utSleepover hos en vennine![]()
Det er veldig koseligHøres koslig utHva gjør dere på i kveld da?