Skravletråd :)

Ja jeg kan det, må bare snakke litt med sjefen da det ikke er alle oppgaver og brukere jeg ønsker å jobbe med. Problemet er jo det at jeg har bare en liten fast stilling og resten er ekstravakter så har ikke sagt noe i frykt for å ikke få så mye vakter da jeg jobber mye med brukere jeg nå helst ønsker å unngå...

Men håper det går seg til og løser seg på et vis :)

Så jeg får innom nav og søke dagpenger og sånn tilfelle det blir lite jobbing på meg så jeg har noe å leve av hehe

Fint å jobbe i bolig egentlig :)

Ja, skjønner hva du mener...Tror du ikke de kan tilrettelegge litt da, selv om det bare er ekstra? Eller er det ikke så stort behov hos dere hvis du ikke kan være med alle brukerne?

Jada, jeg trives godt med jobben min. Nå jobber jeg jo lite for tiden, siden jeg er i ulønnet perm. Har bare vært innom for noen få ekstravakter:)

Avtakbart trekk er en klar fordel, ja:p
Bor dere i nærheten av IKEA?? Må reise så langt, jeg..:rolleyes:

Tar ca. 20 min til ikea;)
Åh, kjipern. Hvor lang vei er det?
Enten avtakbart trekk eller skinn. Nå ender vi visst opp med en til skinnsofa ser det ut til.

Ja, skjønner hva du mener...Tror du ikke de kan tilrettelegge litt da, selv om det bare er ekstra? Eller er det ikke så stort behov hos dere hvis du ikke kan være med alle brukerne?

Jada, jeg trives godt med jobben min. Nå jobber jeg jo lite for tiden, siden jeg er i ulønnet perm. Har bare vært innom for noen få ekstravakter:)

Jeg vet ikke, jeg er en av de som er foretrukket på mange av gruppene så det burde helt klart være behov for meg. Men så er det jo den lille usikkerheten hva om at jeg ikke får nok vakter... men jeg må jo si noe etterhvert så kan jo like gjerne bare si ifra nå. Var på vei til å gjøre det I går men så var sjefen opptatt og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si hehe

Jeg elsker jobben min og håper virkelig det lar seg gjøre at jeg kan jobbe frem til termin denne gangen også :) men ser at det er få av de gravide som holder frem til termin der jeg jobber...

Jeg vet ikke, jeg er en av de som er foretrukket på mange av gruppene så det burde helt klart være behov for meg. Men så er det jo den lille usikkerheten hva om at jeg ikke får nok vakter... men jeg må jo si noe etterhvert så kan jo like gjerne bare si ifra nå. Var på vei til å gjøre det I går men så var sjefen opptatt og jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si hehe

Jeg elsker jobben min og håper virkelig det lar seg gjøre at jeg kan jobbe frem til termin denne gangen også :) men ser at det er få av de gravide som holder frem til termin der jeg jobber...

Jeg tenker du bare bør fortelle det ved første anledning. Det er nok det beste:)

Mhm, ser den. Man er jo avhengig av money så;)

Jeg tenker du bare bør fortelle det ved første anledning. Det er nok det beste:)

Mhm, ser den. Man er jo avhengig av money så;)

Jeg får gjøre det om jeg ser sjefen i morra da ;) jeg gruer meg litt til å si det men det går nok bra hehe

Redd for hva hun sier da eller?:)
Lykke til;) Det går nok helst bra:D

Gruer meg litt for hva han sier ja :P Ikke det jeg gruer meg mer til å si det til sjefen jeg har i boligen, for hu kjenner jeg ikke så godt.... og det blir vel i boligen jeg får størst behov for tilrettelegging vil jeg tru...

Gruer meg litt for hva han sier ja :p Ikke det jeg gruer meg mer til å si det til sjefen jeg har i boligen, for hu kjenner jeg ikke så godt.... og det blir vel i boligen jeg får størst behov for tilrettelegging vil jeg tru...

Skjønner:) Og siden du gruer deg også, så er det enda større grunn for å bare få det gjort;)

Jeg er sulten, bahh!! Men enda en stund til middag:P

Skjønner:) Og siden du gruer deg også, så er det enda større grunn for å bare få det gjort;)

Jeg er sulten, bahh!! Men enda en stund til middag:P

Uff ja jeg må vel bare det, får se om jeg ser sjefen i morra og ta sjefen i boligen enten torsdag eller fredag om hu har tid...

Hehe det begynner jeg å bli og, men vet ikke hva jeg skal spise siden frøkna svikter meg i dag og skal sove hos bestemoren sin.. Hva skal dere ha til middag?

Å jada ;-) litt oppgitt mann når jeg kom hjem da :-P men det hadde han bare godt av ;-)

Så bra da! :-) Håper jeg også får en sånn opplevelse en gang ;-) må bare dopes ned først å bli kvitt 3 andre visdomstenner :-P

De har godt av å være litt alene innimellom ;)

Håper jeg du får og :)
Visdomstenner er ikke alltid noe å spøke med, så er vel kanskje ikke så dumt å gå til en tannkirurg å få de ut. Min opplevelse der var ihvertfall magisk, og jeg merket ikke at han var inne i munnen på meg omtrent!:)

Uff ja jeg må vel bare det, får se om jeg ser sjefen i morra og ta sjefen i boligen enten torsdag eller fredag om hu har tid...

Hehe det begynner jeg å bli og, men vet ikke hva jeg skal spise siden frøkna svikter meg i dag og skal sove hos bestemoren sin.. Hva skal dere ha til middag?

Lykke til;)

Ahhh, ta noe enkelt da vel?
Nå står hjemmelaget fiskegrateng i ovnen her:D

Å det er godt!

Ja spørs om ikke det blir noe pølser og greier og heller en smoothie eller fruktsalat til dessert hehe

Veldig godt:) Enkelt å lage også...skal jo bare stå en stund i ovnen:) Middag ca. halv fem her:D

Pølser duger jo det;) Wiener?;)

Fruktsalat er digg!!!

De har godt av å være litt alene innimellom ;)

Håper jeg du får og :)
Visdomstenner er ikke alltid noe å spøke med, så er vel kanskje ikke så dumt å gå til en tannkirurg å få de ut. Min opplevelse der var ihvertfall magisk, og jeg merket ikke at han var inne i munnen på meg omtrent!:)
De har utrolig godt av å være alene bare synd det ikke skjer så mye nå så nyter hvert minutt de er alene ;-)

Min plan er å enten være neddopet eller sove :-P helst i narkose da :-P

Flink du er, det skal jeg etterpå en gang jeg hehe

Må gjøres innimellom :p hehe
Nå lurer jeg bare på hva jeg skal ha ved siden av nakkekotelettene mine. Hadde coscous i går, og ris har jeg ikke. Har ikke lyst på poteter...og har dårlig med grønnsaker i hus :confused: haha

Back
Topp