Skravletråd :)

Fin jobb, jobber både i bolig og på dagsenter jeg da :) men var ikke veldig fornøyd etter noen slag mot mage og bryst på slutten av dagen i dag, heldigvis ikke så fryktelig harde slag da :)

Takk for det :)

jobber du i bolig?
Huff, det er jo ikke bra. Bør du være på jobb da?:) Godt de ikke var harde. Jeg kunne ikke jobbe på min arbeidsplass, så her ble det svangerskapspenger.

Ja, i bolig:)

Jeg er ikke så glad i rosa så kjøpe bare farger begge kunne bruke. Og selv når hun var født ble det mye brunt, gult, oransje, grønt og slike farger. Noe lilla, rosa og rødt ble det og det ble mye av det fra alle andre :P
Jeg elsker rosa:) her er det mye rosa handlet inn kan du si :p

Huff, det er jo ikke bra. Bør du være på jobb da?:) Godt de ikke var harde. Jeg kunne ikke jobbe på min arbeidsplass, så her ble det svangerskapspenger.

Ja, i bolig:)

Ja jeg kan det, må bare snakke litt med sjefen da det ikke er alle oppgaver og brukere jeg ønsker å jobbe med. Problemet er jo det at jeg har bare en liten fast stilling og resten er ekstravakter så har ikke sagt noe i frykt for å ikke få så mye vakter da jeg jobber mye med brukere jeg nå helst ønsker å unngå...

Men håper det går seg til og løser seg på et vis :)

Så jeg får innom nav og søke dagpenger og sånn tilfelle det blir lite jobbing på meg så jeg har noe å leve av hehe

Fint å jobbe i bolig egentlig :)

Skjønner du reagerte på den da ja. De kan da ikke trekke mens du fortsatt har betennelse :o

Tar litt tid da ja. Du får ha god tur da;)
Takk hadde en veldig fin tur selv om gps'en døde og vi ble sendt litt ut på villspor på slutten :-P

Nei de skal jo ikke gjøre det! Viste dessverre ikke da hvorfor men hadde jeg vist det da hadde han nok fått noen flere spark enn han fikk da!!! Også hadde jeg nok klaget han inn!!! Men tenkte ikke så langt da!
Er jo faktisk livsfarlig å trekke visdomstann som er betent :-o

Nei det trur jeg ikke, for hver gang jeg har et ærend i byen før ettermiddags vakt eller en fridag så er det jo masse folk ute så trur ikke folk jobber jeg hehe :P
Hehe ikke der man går for å slappe av da ;-)

Back
Topp