Skravletråd :)

Håper den holder seg fin helt fram da:oops::p

Den gjorde forsåvidt det, men dro hjem tidligere;)
Overvurderte meg selv gitt:rolleyes:

Du har gjort i kveld da?

Første ordentlige arbeidsdag i dag (fredagen var kort og bare få barn på jobb) og jeg vil ha mer ferie! :p Mye støy, enorm kvalme og er generelt ganske sliten... Bah...

Den gjorde forsåvidt det, men dro hjem tidligere;)
Overvurderte meg selv gitt:rolleyes:

Du har gjort i kveld da?
Greit med en rolig start da:)
Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb, jeg...nå er det litt sofa mens jeg venter på en klesvask:p

Nei med en dårlig form og kun ei på jobb som vet jeg er gravid er det jo ikke mulighet til å ta det med ro heller hehe jeg vil ha ferie igjen jeg :p

Men høres ut som dere har hatt en fin dag :) Kos dere på ikea :)

Hehe, huff da. Hva jobber du med?:) Hvor langt på vei?:)

Ja, veldig fin:D

Jeg vil ikke jeg vil ikke :p haha
Alltid sett for meg at jeg vil vente til h*n kommer ut :)
Kan bli mye hyggelig handling uten å vite og :D

Ja, såklart...Finnes mye fint som begge kjønn kan bruke:) Selv er jeg altfor nyskjerrig til å ikke vite:P

Hei:D
Digger å være tilbake i hverdagen igjen:D
Fikk du handlet på IKEA??:p

Ja, greit å være tilbake syns jeg også:):D

Ble ikke så mye gitt. Skulle i hovedsak se på en sofa, men når det ikke var avtagbart trekk på var det uaktuelt. Skal få større stue her. Så må ha en sofa til.

Greit med en rolig start da:)
Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb, jeg...nå er det litt sofa mens jeg venter på en klesvask:p

Sofaen er god å ha ;)
Nettopp gått tur med vofsen jeg. Tror det er en bedre trening for meg nå om dagen en skyggeboksing :p haha

Ja, såklart...Finnes mye fint som begge kjønn kan bruke:) Selv er jeg altfor nyskjerrig til å ikke vite:P

Skjønner den :)
Alle rundt meg mener at jeg skal vite det da og det får meg egentlig til å ha enda mindre lyst til å vite :p
Hvorfor er alle andre mer nysgjerrig på kjønn enn meg? :o

Alle rundt meg mener at jeg skal vite det da og det får meg egentlig til å ha enda mindre lyst til å vite :p
Hvorfor er alle andre mer nysgjerrig på kjønn enn meg? :eek:

Folk er generelt nyskjerrig så ikke overrasket, men eneste som må bli enige er jo du og mannen;):P

Folk er generelt nyskjerrig så ikke overrasket, men eneste som må bli enige er jo du og mannen;):P

Ja, får håpe vi klarer det da. Han klarer jo ikke å holde det hemmelig om han får vite og ikke jeg... hehe

Håper han blir med meg. Har sagt at vi kan vite på neste, men han syns det er bedre andre veien. Tror han sier det bare for å si det motsatte av meg :confused::p

Hvorfor er alle andre mer nysgjerrig på kjønn enn meg? :o

Det et ganske gøy å ikke vite, og man kan finne mye fint som begge kjønn kan bruke.

Med første var jeg på 3 ul og det var ikke mulig å se det noen av gangene, men denne gangen hvor jeg har klær etter frøkna og 2 små nevøer så må jeg si at jeg gjerne vil vite om det er gutt eller jente så jeg vet hva jeg skal hente frem hehe

Ja, får håpe vi klarer det da. Han klarer jo ikke å holde det hemmelig om han får vite og ikke jeg... hehe

Håper han blir med meg. Har sagt at vi kan vite på neste, men han syns det er bedre andre veien. Tror han sier det bare for å si det motsatte av meg :confused::p

Hehe,får håpe dere blir enige da. Dere får trekke lodd:P

Det et ganske gøy å ikke vite, og man kan finne mye fint som begge kjønn kan bruke.

Med første var jeg på 3 ul og det var ikke mulig å se det noen av gangene, men denne gangen hvor jeg har klær etter frøkna og 2 små nevøer så må jeg si at jeg gjerne vil vite om det er gutt eller jente så jeg vet hva jeg skal hente frem hehe

Slik jeg tenker og egentlig. Med førstemann er det jo uansett gøy å gå rundt å shoppe nye ting også, istedetfor å arve masse greier. liker ikke rosa selv, så kommer nok ikke til å bli mye av det selv om det er jente :p hehe

Samme som meg det da:)
Ok, herlig da! Gratiss med det:)

Fin jobb, jobber både i bolig og på dagsenter jeg da :) men var ikke veldig fornøyd etter noen slag mot mage og bryst på slutten av dagen i dag, heldigvis ikke så fryktelig harde slag da :)

Takk for det :)

jobber du i bolig?

Slik jeg tenker og egentlig. Med førstemann er det jo uansett gøy å gå rundt å shoppe nye ting også, istedetfor å arve masse greier. liker ikke rosa selv, så kommer nok ikke til å bli mye av det selv om det er jente :p hehe

Jeg er ikke så glad i rosa så kjøpe bare farger begge kunne bruke. Og selv når hun var født ble det mye brunt, gult, oransje, grønt og slike farger. Noe lilla, rosa og rødt ble det og det ble mye av det fra alle andre :P

Back
Topp