ALN89
Forumet er livet
Jeg vet faktisk ikke, skal smake for første gangDet hørtes litt godt ut! Er det sterkt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet faktisk ikke, skal smake for første gangDet hørtes litt godt ut! Er det sterkt?
Vi knuste det og ungen spiste selve huset (æsjSmakte fortreffelig her
Håper kvalmen gir seg snart..![]()
Imorgen damer da skal jeg ut alene!!! Kan tro jeg gleder meg ;-) Håper bare at mannen ikke skal jobbe for det vil ødelegge planene mine![]()
Har ikke begynt enda jegHerlig ;-)
Her er jeg i full gang med middagen litt for sent
Men men bedre sent enn aldri ;-)
Jeg vet faktisk ikke, skal smake for første gang![]()
Det skal jeg gjøreHmm jeg kan ikke ha noe som er sterkt så du må gi beskjed da![]()
Har begyntpå flink pike av Gillian FlynnHvilken bok leser du nå?
Flink du er som har gått turJuletreet er ute! Rukket å gått tur med naboen har jeg også
Mannen tok med kengubarnet og sønnentil naboenpå badeland!
Juletreet er ute! Rukket å gått tur med naboen har jeg også
Mannen tok med kengubarnet og sønnentil naboenpå badeland!
Biffsnadder og fløtegratinerte poteter herBlir noe så enkelt som kylling sweet chili (pose fra sverige), ris og salatHva skal dere ha?
Det erveldig deilig, selv om det er glatt.Flink du har hvert! Hørtes deilig ut med en gåtur![]()
Bare å komme seg over dørstokken, så går alt så mye lettereFlink du er som har gått tur![]()
ååååh, høres godt ut!Biffsnadder og fløtegratinerte poteter her![]()
Det erveldig deilig, selv om det er glatt.
Ja det er utrolig deilig ;-) men vil ha sommer før vinter nåJa det er helt feil, men må si det var veldig deilig å kunne slå av varmen og lufte skikkelig her når jeg vaskamen jeg ønsker meg litt snø for det blir så fint og lyst da
![]()
Oi! :-o dårlig tidspunkt å si hvor gammel mine besteforeldre er?Ja, det gjør de heldigvis
Spørs hvor lenge vi kan sende dem da...svigers er 68 og 72 år![]()
Burde bli flinkere jeg og. MeeenBare å komme seg over dørstokken, så går alt så mye lettereMin 3.tur på 4 dager.Målet er 5 dager i uken!
Ja det er utrolig deilig ;-) men vil ha sommer før vinter nå![]()
Hehe det trenger jeg også ;-) men vi er på god vei dit da ;-)Trenger den ikke jeg heller
Men jeg trenger 2000 innlegg![]()