Hehe...det er nok det lureste jaTror de bare kan glemme renovering her ;-)
Bare å rive hele greia!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...det er nok det lureste jaTror de bare kan glemme renovering her ;-)
Bare å rive hele greia!!!
Ja, de sender jeg fint på fjellet for en uke:-o men guttene er vel det da?![]()
Hva?!?Ja vi er vist det![]()
Godt vi slipper å bytte på snart![]()
Hehe...hørtes ikke akkurat nydelig utÅ ja!!!
Eller kremt har ikke smakt men mannen sier den er som en blanding mellom cheddar og rockfort!!! Så blir som med julmusttrenger ikke smake
![]()
Dere har jaggu mye rart værI løpet av 1-2 timer har det nå snødd, haglet, regnet og vært mye lyn og torden. Typisk sunnmøre med andre ord![]()
Vi spiser altJeg hopper inn i samtalen, jeg
Spørsmål: spiser dere pynten på pepperkakehuset når det knuses? Husker vi gjorde det da jeg var liten, men må si det ikke frister nå mtp støvvet ikke om jeg vil at datteren min skal smake
haha
Haha, må si at non stoppen ser veldig godt utVi spiser alt
Dauer ikke av litt støv![]()
Ikke tvil om det. Du får lyst å komme på besøk?Dere har jaggu mye rart vær![]()
Ja! Kanskje finne noen stokkmaur som kan hjelpe demHehe...det er nok det lureste ja![]()
Og de koser seg sikkert der ;-)Ja, de sender jeg fint på fjellet for en uke![]()
Trenger ikke førsteplassen jegHva?!?gir du deg?!
![]()
Nei!! Og mannen presterte å putte den i mikroen her!!! Stinket jo i hele leiligheten jo! :-oHehe...hørtes ikke akkurat nydelig ut![]()
Flink du er daJa da var jula ute, stua strøken og støvet fjernet i leiligheten. Så med blå himmel, bare tørre veier (ikke noe hvitt ut) og 4 varmegrader er det ikke mye som sier at det er den første uka i januar lenger hehe
Orker ikke fokusere på å være på topp denne måneden jeg heller. Sliten etter desemberTrenger ikke førsteplassen jeghar altfor mye å gjøre ;-)
Flink du er da
Du kan låne snø herfra![]()
Om du betaler de såEr det mulig å få brøytemannskapet til å kjøre litt snø bort til meg tru? Jeg hadde blitt ganske så fornøyd da![]()
Om du betaler de så![]()
Hvilken bok leser du nå?God dag
Lite netttid på meg i helgen, deilig i grunn.
ett av nyttårsforsettene var å lese mer bøker, mindre netttid , det har jeg klaart til nå hvertfall![]()