Skravletråd :)

Jeg hopper inn i samtalen, jeg :)

Spørsmål: spiser dere pynten på pepperkakehuset når det knuses? Husker vi gjorde det da jeg var liten, men må si det ikke frister nå mtp støv :p vet ikke om jeg vil at datteren min skal smake :p haha

Jeg hadde ikke spist det pga det hadde stått lenge. Men om vi hadde hatt kunne frøkna fått spise om hu ville, det hadde ikke jeg brydd meg om haha små barn spiser alt mulig rart (nå er mi straks 8 så vet ikke om hu ville hatt det heller) :P

Jeg hadde ikke spist det pga det hadde stått lenge. Men om vi hadde hatt kunne frøkna fått spise om hu ville, det hadde ikke jeg brydd meg om haha små barn spiser alt mulig rart (nå er mi straks 8 så vet ikke om hu ville hatt det heller) :p

Hu er bare 2,5 så forhåpentligvis bryr hun seg ikke :p men da knuser vi det bare og kaster det :D

Hu er bare 2,5 så forhåpentligvis bryr hun seg ikke :p men da knuser vi det bare og kaster det :D

Da må hun jo få smake, det er jo hele vitsen med å knuse pepperkakehuset da ;) Hun bryr seg garantert ikke om litt støv allikevel :)

Haha, får se hva det blir til da :P Først skal jula vekk, orket ikke rydde vekk i går da sofaen fristet for mye :p

Akkurat som her det, snart ferdig med å få ut jula så bare å finne fram en bøtte og støvkluten. Men pga svimmelheten er det nå en liten strekk på sofaen med vann og litt mat hehe

God dag:)

Lite netttid på meg i helgen, deilig i grunn.
ett av nyttårsforsettene var å lese mer bøker, mindre netttid , det har jeg klaart til nå hvertfall;)

Akkurat som her det, snart ferdig med å få ut jula så bare å finne fram en bøtte og støvkluten. Men pga svimmelheten er det nå en liten strekk på sofaen med vann og litt mat hehe

Samboeren har hentet pappeskene nå, så er egentlig bare å starte.. I stede sitter jeg her :p Svimmelhet er no dritt :/ Jeg sliter med kvalme... Bah.. :)

Samboeren har hentet pappeskene nå, så er egentlig bare å starte.. I stede sitter jeg her :p Svimmelhet er no dritt :/ Jeg sliter med kvalme... Bah.. :)

Jeg har nesten fylt opp eskene heldigvis så går heldigvis fort nå :)

Kvalme er noe herk det og... følte meg lite smart i butikken på fredag når jeg gikk og brakk meg hele tia og gulpa samtidig som jeg var så svimmel at jeg var usikker på om jeg kom meg gjennom butikken haha

Jeg har nesten fylt opp eskene heldigvis så går heldigvis fort nå :)

Kvalme er noe herk det og... følte meg lite smart i butikken på fredag når jeg gikk og brakk meg hele tia og gulpa samtidig som jeg var så svimmel at jeg var usikker på om jeg kom meg gjennom butikken haha

Jeg burde begynne nå, men henger her :rolleyes: men samboeren er godt plantet i sofaen han og.. Nei, nå må jeg begynne :p

Forferdelig :( Gravid?

Jeg burde begynne nå, men henger her :rolleyes: men samboeren er godt plantet i sofaen han og.. Nei, nå må jeg begynne :p

Forferdelig :( Gravid?

Hehe ja det er bare å komme igang ;) Ja men jeg sliter med svimmelhet og kvalme fra før og det har ikke blitt bedre nå hehe

Jeg hopper inn i samtalen, jeg :)

Spørsmål: spiser dere pynten på pepperkakehuset når det knuses? Husker vi gjorde det da jeg var liten, men må si det ikke frister nå mtp støv :p vet ikke om jeg vil at datteren min skal smake :p haha
Er vant til å spise det man vil ha :-P støv får man som foreldre bare glemme ;-)

God dag:)

Lite netttid på meg i helgen, deilig i grunn.
ett av nyttårsforsettene var å lese mer bøker, mindre netttid , det har jeg klaart til nå hvertfall;)
Så bra da :-D
Her har det hvert fint vær så vi har hvert ute og gått en tur ;-)

Hehe ja det er bare å komme igang ;) Ja men jeg sliter med svimmelhet og kvalme fra før og det har ikke blitt bedre nå hehe

Skjønner.. Det er kjedelig :(

Har fått ned juletreet :p nå er det bare annen pynt som gjenstår.. (er ikke avhengig av nett, men måtte inn å aktivere viaplay så ungen kan se film på rommet :rolleyes:)

Skjønner.. Det er kjedelig :(

Har fått ned juletreet :p nå er det bare annen pynt som gjenstår.. (er ikke avhengig av nett, men måtte inn å aktivere viaplay så ungen kan se film på rommet :rolleyes:)

Men da er du jo godt i gang da ;)

Ja det er greit med film så man kan få rydda i fred :)

Synes godt vi kan bytte litt ;)
Tja vet nå ikke helt jeg :-P
Altså jeg hadde likt det mer om det faktisk var vår nå :-P føles ut som om det snart er sommer og føler meg snytt for sommeren når jeg vet det snart blir kaldere :-P

Back
Topp