Jada...fikk svar noen innlegg lengre nedMulig du har funnet ut nå
Svigermor jobber for KS transport, som kjører for gilde, og har derfor tilgsng til gilde butikken. Hun ringer når det er bra tilbud der![]()
Så heldige dere er!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada...fikk svar noen innlegg lengre nedMulig du har funnet ut nå
Svigermor jobber for KS transport, som kjører for gilde, og har derfor tilgsng til gilde butikken. Hun ringer når det er bra tilbud der![]()
Dere kan få låne litt herfra. Vi har i massevisEnighåper vi får oppleve litt snø i år... I fjor hadde vi ingenting
![]()
Godt nyttår damer ! Håper dere hadde en fin dag. starter det nye året med å være sykmen kun 3 mnd igjen til termin ! Det går fort !
Hihi..er nok detHehe. Lettere for de som står og ser på tror jeg![]()
Æsj...masse god bedringGodt nyttår damer ! Håper dere hadde en fin dag. starter det nye året med å være sykmen kun 3 mnd igjen til termin ! Det går fort !
Synes faktisk det er det beste jegForstår jeg godtSynes det var deilig å bare være hjemme og ha kosekveld med mannen i går.
Helt greitDere kan få låne litt herfra. Vi har i massevis![]()
Også så deilig å våkne i dag helt avslappetSynes faktisk det er det beste jeg
Bare oss to når klokka er 24![]()
Skal spør postmannen om han gidde ta med segHelt greit
Tar gjerne imot 5-7 cm![]()
Ja er det, mørkt og trist også så hjelper lite
Snuppa her også elsker regnet ;-)
Det må være lov innimellomTakksov til 15 i dag
![]()
Heldiggris. Kos deg med middagen:ONå lukter det pinnekjøtt herMiddagsrester fra i går står i ovnen
![]()
Aner ikkemannen vil flytte til Arvika som er 30 min unna
jeg vil ikke bo i Arvika men et sted rundt
så vi diskuterer det spesielt nå som det er 2 steder vi kunne flyttet inn ganske fort
![]()
Ja trengte det tydeligvisDet må være lov innimellomDeilig å få sovet ut litt
![]()
Det skal jeg gjøreHeldiggris. Kos deg med middagen:O
Du må sende mannen ut for å skaffeJa trengte det tydeligvismen nå har jeg lyst på kebab
![]()
Stille og rolig her hjemme
Spiste litt god mat ganske sent, ellers ingen feiring..
Dere da??
Tror jeg kan drømme om detDu må sende mannen ut for å skaffe![]()
![]()